Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Häller man kaffe på pax kan de få för sig att stämma SAS på tio miljoner dollar.

Även mannen stämmer för en miljon pga uteblivna äktenskapliga tjänster från kvinnan.

Det ser inte så roligt ut iofs:

Lite osäker på om jag skulle posta det här eller gråta ut i kvällspressen tråden.
Jag kan bara tänka på Jackie Chiles i Seinfeld.

Jag förstår ditt problem, men samtidigt kan jag undra vad som är så krångligt och fel så att man måste kontakta kundtjänst så pass ofta.
Jag har ringt kundtjänst en gång hittills i år
Ja, jag har fyra bokningar just nu där alla behöver feeders i ekonomi. Och det är en brutalt övermäktig uppgift för väldigt många telefonister.

Samt ett par bokningar som är uppdelade pga tre passagerare med voucher. Också en snudd på omöjlig uppgift för många man pratar med.

Men jag är glad för din skull som slipper detta helvete.

Jag har landat i att jag måste bli Diamond för att kunna få någon som helst kundtjänst.

Jag har varit Gold i sex år men nu är kundtjänsten på så bedrövligt låg nivå att jag inte ens kan få hjälp.

Jag vågar inte ens räkna på hur många timmar och dagar jag lägger på att förklara för telefonisterna hur vi ska göra den personens jobb. Ett jobb som ändå slutar i skit i 95 procent av fallen.

Jag är rädd att jag jobbar över 10 % med att jaga SAS, och det håller fan inte längre då det går ut över mitt riktiga jobb.

Så min fråga: Får man en kundtjänst som är kapabel att göra sitt jobb om man är Diamond? Ska jag gå för Diamond eller bara helt ge upp förhoppningen om att ha tillgång till en kundtjänst?
Tyvärr är det ett lotteri i dag beroende på vem som svarar.
Jag har varit Diamond sedan det startatde och har tidigare fått bra service och kunnande.

Bokade om en resa poängresa i går från Go till plus. Agenten som jag pratade med bekräftade att platserna fanns och hon skulle sedan biljettera efter vårt samtal och det kunde ta några timmar.
Döm om min förvåning när jag kollar i dag så har inte bokningen ändrats men man har dragit poängen.
Vid samtal med SAS säger dom att det inte finns några plusbiljetter längre för poäng utan nu var det frågan om att "rädda" min resa i GO som givetvis blivit avbokad.
SAS vill inte ta något ansvar för felen som agenten har gjort trotts att jag står på mig och menar att det är dom som felat.
Tyvärr är inte mitt förtroende för SAS på topp just nu.

Ja, jag har fyra bokningar just nu där alla behöver feeders i ekonomi. Och det är en brutalt övermäktig uppgift för väldigt många telefonister.

Samt ett par bokningar som är uppdelade pga tre passagerare med voucher. Också en snudd på omöjlig uppgift för många man pratar med.

Men jag är glad för din skull som slipper detta helvete.

Ah, awards med feeders. Då förstår jag

Toppen