Senaste nytt

Friends and Family 3 - 9 June 2025

Seoul för 14,5k i business låter riktigt bra som milage-run!
Typ så bra att jag funderade att boka av min biz award med en voucher jag har med Korean/Air France till ICN i Mars nästa år. Exakt samma datum fanns just SAS Biz priset för 14 500kr.
Hmm - har ni fått mail? Har för första gången inte fått något :(
Inget mail har gått ut, jag fick min via en kontakt.

Typ så bra att jag funderade att boka av min biz award med en voucher jag har med Korean/Air France till ICN i Mars nästa år. Exakt samma datum fanns just SAS Biz priset för 14 500kr.

Inget mail har gått ut, jag fick min via en kontakt.
Kan ju köpa några presentkort och titta ifall priset biljetterna är kvar, så blir det 16,67% billigare :)

Funderar själv på eventuellt Bangkok i Mars, men får se alternativt avvakta till nästa FnF

Jag köpte aktierna, men SAS blev uppköpta precis innan jag fick gå med i Friends and Family (och Aktierna blev värdelösa :) ).

Varför är folk så restriktiva att dela lösenordet?

Min uppfattning var att detta bara var ytterligare en kampanj från SAS, med en twist. Rätta mig om jag har fel.

Om tanken är att bara ett visst antal personer ska få tillgång så bör det finnas ett bättre/säkrare sätt än ett lösenord i stil med ”sommar2025”?

Vill minnas att jag fått detta lösenord i vanligt nyhetsbrev tidigare år? (EBG)

Fråga till er som fått lösenord, har ni blivit ombedda att ej dela?

Varför är folk så restriktiva att dela lösenordet?

Min uppfattning var att detta bara var ytterligare en kampanj från SAS, med en twist. Rätta mig om jag har fel.

Om tanken är att bara ett visst antal personer ska få tillgång så bör det finnas ett bättre/säkrare sätt än ett lösenord i stil med ”sommar2025”?

Vill minnas att jag fått detta lösenord i vanligt nyhetsbrev tidigare år? (EBG)

Fråga till er som fått lösenord, har ni blivit ombedda att ej dela?
Det är en gammal grej som "moderatorerna" här har bestämt, inget man kan påverka. Finns andra forum med andra regler för just den här frågan.

Toppen