Jonatan Rosdahl
Medlem
Du får inte EB poäng på momsen. Ser ut att vara rätt om man räknar bort detFår ni rätt antal poäng? Båda köpen har fri frakt:
190kr = 77poäng
306kr = 123 poäng
Du får inte EB poäng på momsen. Ser ut att vara rätt om man räknar bort detFår ni rätt antal poäng? Båda köpen har fri frakt:
190kr = 77poäng
306kr = 123 poäng
Jag tog en för laget och testade (ofrivilligt) att lägga en beställning via Amazon-appen. När jag klickade på ’shoppa nu’ så öppnades appen utan att jag tänkte på det. Det verkar inte ha fungerat för jag har inte fått något bekräftelsemail. Så se upp med det om ni shoppar på mobilenLite jobbiga villkor bara, får se hur det går![]()
Jag tog en för laget och testade (ofrivilligt) att lägga en beställning via Amazon-appen. När jag klickade på ’shoppa nu’ så öppnades appen utan att jag tänkte på det. Det verkar inte ha fungerat för jag har inte fått något bekräftelsemail. Så se upp med det om ni shoppar på mobilen![]()
Jag gjorde så också, antog att det skulle funka. Inte fått något mail men inget är skickat än. Är nog bara 200p för mig men irriterande isf. Måste man ta bort amazon appen då?
Stängde av alla adblockers på chrome men inte fått något mejl ännu...
Min vara skickades igår, mailet om poängen kom nu på morgonen. Köpet genomfördes i fredags.