Senaste nytt

BusinessClass.se provar Champagne 9:e Februari 2013

Se bara till att de är F-varianten! Annars blir det ju fel när man dricker F-champange.. ;)

Det kan Concorde säkert ordna. Vi hade BA F ögonmask när vi tog den här bilden. ;)
attachment.php

Premiär för Redaktionsbloggen

10 poäng för humor Aho :) Jag kan ta med de jag har men bra om ni har kvar dom ni fick till bilden ovan.

Dock brukar blindtest för vin innebära att man faktiskt ser glasen då färgen är viktig. Med blindtest menas att man inte vet vad som finns i glaset, dvs vi får inte se när glasen fylls.

Jag har bestämt att vi kör Champagneprovningen på BusinessClass.se kontoret!

Adressen är Storgatan 33 på Östermalm, närmaste tunnelbana är Östermalmstorg eller Karlaplan. Google Maps
Kommer hyra in allt som behövs från Aladdin: bord, stolar, linnedukar och massor av Champagneglas såklart.

Fördelen här är att vi kan hålla på hur sent som helst utan att störa någon och så blir det en inofficiell invigning på en gång!

Mer information kommer...

Jag har bestämt att vi kör Champagneprovningen på BusinessClass.se kontoret!

Adressen är Storgatan 33 på Östermalm, närmaste tunnelbana är Östermalmstorg eller Karlaplan. Google Maps
Kommer hyra in allt som behövs från Aladdin: bord, stolar, linnedukar och massor av Champagneglas såklart.

Fördelen här är att vi kan hålla på hur sent som helst utan att störa någon och så blir det en inofficiell invigning på en gång!

Mer information kommer...

Glas? Är sugrören slut?

Jag förutsätter att ni även kommer att kasta in lite wildcards i prisläge under 100kr för att säkerställa att panelen är på hugget.

Utmärkt! Tror att Nilsson även provat att göra champange av Absolut + SodaMaster, dock med begränsad framgång.

Om den vinner så blir man ju faktiskt lite glad - billig och bra champange växer ju inte på träd.

Toppen