Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: Hilton Sibiu Rumänien
Datum: 20-25 april
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: Royal Suite 57 m2
Status: 30000 poäng femte natten gratis

Trevligt gammalt hotell i Transsylvanien.
3 balkonger också.
IMG_1218.jpeg
IMG_1220.jpeg
IMG_1221.jpeg
IMG_1222.jpeg

Hotell: Hilton Gurugram Baani City Centre
Datum: 10 April
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Executive Room with Balcony
Status: HHG

Vet inte om det är en ny funktion eller om jag bara missat det men riktigt snyggt att maila om uppgraderingen.
Då kunde jag också checka in i appen, annars är min erfarenhet att man behöver göra manuell incheckning om man vill ha uppgraderingsförmånen.

IMG_8719.jpeg

Firar födelsedagen i Gdansk. Jag måste vara den sista Svensken som inte hade besökt Gdansk tidigare?

Hotell: Hilton Gdansk
Datum: 20-23 April 2025
Bokat: King Hilton Guestroom
Uppgradering: Nej
Status: HHD
Rate: Corporate rate (1180 SEK per natt)

Helt fullbokat hotell natten innan. Väldigt fullbokat de nätter vi är här. De erbjöd oss early check-in (klockan 10) utan uppgradering, alternativt så kunde de fixa ett King Deluxe Room om vi önskade att vänta några timmar till. Så all over, nöjd trots att det inte blev uppgradering denna gången.

Firar födelsedagen i Gdansk. Jag måste vara den sista Svensken som inte hade besökt Gdansk tidigare?

Hotell: Hilton Gdansk
Datum: 20-23 April 2025
Bokat: King Hilton Guestroom
Uppgradering: Nej
Status: HHD
Rate: Corporate rate (1180 SEK per natt)

Helt fullbokat hotell natten innan. Väldigt fullbokat de nätter vi är här. De erbjöd oss early check-in (klockan 10) utan uppgradering, alternativt så kunde de fixa ett King Deluxe Room om vi önskade att vänta några timmar till. Så all over, nöjd trots att det inte blev uppgradering denna gången.

Jag gillar verkligen det hotellet, fattar du var nöjd. Riktigt bra drinkar uppe i relaxen och skön terass utanför med utsikt över gamla stan.

Hotell: Hilton Atlanta
Datum: 25 April - 27 April
Bokat: 2 Double Beds
Uppgradering: 2 Double Beds Premium Floor
Status: HHG

Premium floor betyder dels att man får rum högre upp, med bättre utsikt, och dels att man får 50$ per dag som ytterligare Food & Beverage credit.

Toppen