OJ OJ vad jag har missat, men med tanke på priset, så trodde jag i min okunskap att det var Business även till LPA
Det blir Business även till LPA
OJ OJ vad jag har missat, men med tanke på priset, så trodde jag i min okunskap att det var Business även till LPA
Till Oslo? På flygen till Oslo och Köpenhamn brukar varenda flygstol behövas.
Här har man tagit bort hela 18 platser! Och då talar vi om matarflyg som inte ens varar en timme.
Jag börjar bli allt mer skeptisk till SAS nya Businessklass.
Nu har seat map på ovanstående flygningar uppdaterats till 7 rader med 2 platser på A och C respektive D och F..Jag har bokade biljetter i plus till London från Stockholm fredag den 17 oktober och hem söndag 19 oktober. Kan nästan ta gift på att antal rader i plus (business) dragits ned sedan igår. Numera 4 rader båda vägarna.
Du har inte flugit Finnair till Helsingfors va?
SAS lär dessutom anpassa C-kabinen till verkligt behov närmare avgång.
Libanon, precis som Turkiet, hör till Mellanöstern och räknas som Europa. Även Cypern räknas dit.Hur i hela friden kan man ha så dålig förvirrande text som SAS har? Kan de hyra in NÅGON som kan läsa deras material och se om den är begriplig innan den publiceras? Snälla!
Skall dessutom inte SAS flyga till Beirut? Så vitt jag vet ligger inte det i Europa och således bör de flyga med långdistansflottan i fortsättningen för att kunna erbjuda en helt platt säng![]()