chaudi skrev:Bokade denna i januari men strider fortfarande med SAS om att de tagit fel betalt och poäng. Antingen tystnad eller bara slussad vidare.Bonusprogram: EurobonusFlygbolag: SAS, virgin, deltaKabinklass: CAvreseort: ARNDestination: YYZEnkelresa eller Tur&retur: ToRAntal poäng (per person): 65 000 + 30 000Skatter&avgifter (per person): strax under 5000Antal resenärer: 1När (avresans tidpunkt): September 2025Bokad: januariHur hittades tillgänglighet: online + telefonKunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: online ja men inte feederAntal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0 men hon på SAS ringde tillbaka omkring 3 gånger innan det var bokat.ARN -> LHR: SAS, Business (står det i appen)LHR -> YYZ: Virgin, C 787YYZ -> JFK: Delta, C, Embraer 175JFK -> LHR: Virgin, C, A350LHR -> ARN: SAS, BusinessDet som verkar ha hänt är att de tagit betalt för LHR -> YYZ och arn -> LHR som separata resor men la till det i samma bokning.Klicka för att utvidga...