Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Man kanske skulle köpa på sig lite...

Jag ska till Singapore nu i sommar, ska vara borta i 1 månad.
Någon som har ett tips om vad man kan spendera miles på?
Isåfall hur mycket miles som går åt?

Europa till SEA är 70 000 i eco 90000 i business och 110000 i first
chart.jpg

FYI, jag har sett Share miles med 100% bonus miles kampanj endast en gång förra året.

Den var i oktober, men har för mig att jag såg någon mer:confused: Rätta mig om jag minns fel. Ni som varit med längre, brukar share-kampanjerna dyka upp en gång per år?

Öppnade även ett konto åt min fru i samband med share-kampanjen i oktober. 50 K var där och vände, enda transaktionen, såg att även hon hade fått erbjudandet nu.

Jag tar nog och köper även denna gång men sedan börjar det bli dags att använda poängen som ligger på hög... det finns du dock en uppsjö med bra förslag och idéer här på forumet.

Såg precis att US Airways uppdaterat sin partner award chart, lägg märke till Notes:
Notes
1) Beginning January 1, 2013, award redemption in Lufthansa first class cabin is unavailable

Ingen vidare enhancement....

Ooops, redan postat av charlesswe i annan US Airways Divedend tråd

Last edited:
Såg precis att US Airways uppdaterat sin partner award chart, lägg märke till Notes:
Notes
1) Beginning January 1, 2013, award redemption in Lufthansa first class cabin is unavailable

Ingen vidare enhancement....
Ooops, redan postat av charlesswe i annan US Airways Divedend tråd

Både on och off topic. Som jag nämnde i fredagstråden funderar jag på att skaka liv i mitt Miles & More för att komma åt LH F och FCT. Jag befarar att Aviancas Life Miles också kan stängas för möjlligheten att boka F med LH/LX. Min fråga är hur tillgången F-awards för en statuslös med LH till Sydostasien ser ut rent generellt om man är M & M medlem. Tänkbara destinationer är ICN, HKG, BKK, m fl.

Både on och off topic. Som jag nämnde i fredagstråden funderar jag på att skaka liv i mitt Miles & More för att komma åt LH F och FCT. Jag befarar att Aviancas Life Miles också kan stängas för möjlligheten att boka F med LH/LX. Min fråga är hur tillgången F-awards för en statuslös med LH till Sydostasien ser ut rent generellt om man är M & M medlem. Tänkbara destinationer är ICN, HKG, BKK, m fl.

ICN bör vara relativt bra tillgång för basmedlemmar. HKG och BKK är mycket tuffare, krävs antagligen SEN för att få lite valmöjligheter.

Toppen