Första gången: några dagar. Andra gången: 2 weeks and counting. Båda med SAS Guld-mailFör er som fått poängen från julkalendern, hur lång tid tog det er att få poängen efter att ni kontaktat supporten?
Har skapat ärende, ringt supporten och skrivit till guld-mejlen.
Säg gärna till om du får dubbla poäng på uppgraderingen. Var inte helt klart ifall man skulle få detVar hittar jag diamond-support-mailen?
Jag uppgraderade min Plus-biljett till USA häromdagen till Biz, med ett bud i pengar. Det fick jag nivåpoäng för. Men inte dubbla.
Utresan dubbla bonuspoäng men ingen dubbling av level-poäng.
Hemresan (natten till igår) inga poäng alls ännu.
Tycker faktiskt att det borde stått om det var undantaget. Talar förstås i egen sak, men ändå.Säg gärna till om du får dubbla poäng på uppgraderingen. Var inte helt klart ifall man skulle få det
Poängerna för uppgradering med cash är väl typ bara 1500 så ingen större skillnad.Tycker faktiskt att det borde stått om det var undantaget. Talar förstås i egen sak, men ändå.
Japp, 1500 nivåpoäng så skillnaden är 1500 nivåpoäng.Poängerna för uppgradering med cash är väl typ bara 1500 så ingen större skillnad.
Vad är det för undantag de hänvisar till?Har anmält SAS till ARN nu eftersom de inte ville dubblera poängen för uppgradering.
De skapar högre efterfrågan i en auktion genom att utlova ett högre värde. Sen när de fått betalt hittar de på undantag. Så får man självklart inte göra.
Det kanske inte hör hit, men står det i reglerna att uppgradering ingår? För läser jag endast "luckan" (se här) så utlovas dubbla poäng för flyget, inte för uppgraderingen.Har anmält SAS till ARN nu eftersom de inte ville dubblera poängen för uppgradering.
De skapar högre efterfrågan i en auktion genom att utlova ett högre värde. Sen när de fått betalt hittar de på undantag. Så får man självklart inte göra.