JacobGBG
Medlem
Sorrry för dålig stavningskontroll. Vad jag menar är att jag upplevde vissa kommentarerr vi som inte förtjänar att boka bonussresor pg av att vi inte åker/samlar poäng lika mycket som vissa. Därav använde jag uttrycket att vissa tycker att jag (och en massa andra) kan boka en bonusresa vartannat år tots att vi inte "flyger/tjänar poäng på andra sätt" i samma utsträckning som "elitklubben". Kunde säkert använt en bättre liknelse men är rätt säker på att du förstod men var väl en kul kommentar. I vilket fall som helst slipper du dessa oförståeliga/komiska kommentarer från mig i fotsättningen.
Förstår verkligen inte varför du känner dig påhoppad, varken av mig eller någon annan. SAS sätter samma regler för alla och utför ingen gatekeeping över de som bokar awards (annat än att det finns vissa förmåner för Guld/Diamond). Om någon anser sig ha mer rätt att boka awards för att de flygit/köpt/förskingrat till sig poäng på något inbillat ädlare sätt så välkomnar jag dessa att övertyga SAS om hur mycket mer rättrogna de är.
Vore förstås tråkigt att förlora en medlem, tycker mångfald är såna här forums styrka och att olika åsikter håller stället fräscht.