Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag använde Zupergift från Eurobonus hos Elgiganten för 3 veckor sedan. Har den alltså tagits bort sedan dess?
Har kollat igenom historiken här i tråden. Det verkar som det kommer och går, tar slut ibland, sen kommer det tillbaka. Men väldigt märkligt att det går att köpa med pengar men inte med presentkort, med tanke på att Awardit äger både Zupergift och SAS Eurobonus Shop.

Hoppas på det, återkopplar vad de säger på måndag.

Jag köpte presentkort på hos Elgiganten i onsdags förra veckan 26/2 via Zupergift. Hittade inte inte Elgiganten på Zupergifts hemsida men via google. Gjorde ett provköp på 100kr med presentkort från Zupergift som gick igenom sen gjorde jag det större köpet på 15K. Inga problem att sedan betala med flera presentkort på Elgigantens hemsida.

Jag köpte presentkort på hos Elgiganten i onsdags förra veckan 26/2 via Zupergift. Hittade inte inte Elgiganten på Zupergifts hemsida men via google. Gjorde ett provköp på 100kr med presentkort från Zupergift som gick igenom sen gjorde jag det större köpet på 15K. Inga problem att sedan betala med flera presentkort på Elgigantens hemsida.
Tack för lugnande besked! Jag väntar fortfarande på svar från kundtjänst, prövade imorse men det funkade inte då heller.

Toppen