Nu har upprampningen på svensk inrikes kommit en bit påväg med en mix av Braathens, SAS och SAS Connect och Cityjet
Alla destinationer som ska trafikeras har nu trafik 
Braathens produktionen har successivt ökat enligt följande (både inrikes & utrikes)
Vecka 1-2: Strax över 20 flighter/dygn.
Vecka 3-4: Strax över 40 flighter/dygn (2 maskiner i CPH inräknat).
Vecka 5 fram till idag: Strax över 60 flighter/dygn (2 maskiner i CPH inräknat).
Ca 10 ATR maskiner är igång för SAS nu (även om alla inte används varje dag ännu).
SE-MKF fick tyvärr en knuff av en avisningsbil på Arlanda häromdagen. Verkar dock inte blivit något större skada då maskinen flög tom till Malmö dagen efter och idag vidare till Toulouse (antingen för reperation eller om det är dax för SAS livery?)
SE-MKA är också i Toulouse just nu för ommålning
Totalt tre ATR maskiner flyger hittills med ny SAS livery
Braathens produktionen har successivt ökat enligt följande (både inrikes & utrikes)
Vecka 1-2: Strax över 20 flighter/dygn.
Vecka 3-4: Strax över 40 flighter/dygn (2 maskiner i CPH inräknat).
Vecka 5 fram till idag: Strax över 60 flighter/dygn (2 maskiner i CPH inräknat).
Ca 10 ATR maskiner är igång för SAS nu (även om alla inte används varje dag ännu).
SE-MKF fick tyvärr en knuff av en avisningsbil på Arlanda häromdagen. Verkar dock inte blivit något större skada då maskinen flög tom till Malmö dagen efter och idag vidare till Toulouse (antingen för reperation eller om det är dax för SAS livery?)
SE-MKA är också i Toulouse just nu för ommålning
Totalt tre ATR maskiner flyger hittills med ny SAS livery