Det är 50k senaste 12mån.Hej,
Är det någon som vet varför det står på mina sidor att jag bara har tillgång till Fly Premium för Skandinavien när jag har +50k poäng?
Visa bifogad bild 162329
Vad står det i Mastercard-appen?Hej,
Är det någon som vet varför det står på mina sidor att jag bara har tillgång till Fly Premium för Skandinavien när jag har +50k poäng?
Visa bifogad bild 162329
Vad står det i Mastercard-appen?
Menade om han kollar i appen så ser han vilken nivå han ligger på tex om poängen inte är intjänade under 12 månader, kommer från en poängpool eller något annat som förklarar saken.Det står väl i bokningsflödet hos SAS.
Vad får du för meddelande? Med SAS webplats menar du:
Annars har du lösningen där.![]()
Boka partner bonusresor
Få tillgång till ett globalt nätverk av partnerflygbolag med hjälp av dina bonuspoäng. Utforska världen med våra partnerflygbolag »www.sas.se
Om det är i bokningsflödet det sker skulle jag gissa på att det är så kallade spökplatser du försöker boka. Det vill säga platser som visas men som egentligen inte finns.HOPPSAN! NÅGOT GICK FEL.
Ett fel uppstod vid hanteringen av din bokning. Vänligen gå tillbaka och börja om.
Om det är i bokningsflödet det sker skulle jag gissa på att det är så kallade spökplatser du försöker boka. Det vill säga platser som visas men som egentligen inte finns.