Senaste nytt

(Semi-live) Från vinterkängor till flipflops: till BKK med SAS

Hur kan den ena loungen veta att man besökt den andra? Har dom nån typ av infosystem sins emellan? Låter lite underligt tycker jag. Någon som har ytterligare information?
Var inga problem att ta sig in i Miracle ute i satelliten. Dock ringde hon något samtal och kollade länge på våra boardingkort (samt ropade även tillbaka oss för att ta en titt till efter att vi blivit välkomnade in) men jag vet inte om det hade med det att göra.

Knappt en timme kvar till landning CPH. Tänker sammanfatta några tankar om båda flighterna här nedan.

Överraskades positivt av hur pass bra business-produkt SAS har jämfört med de bolag jag rest med tidigare. Då har jag ändå läst en del positiva omdömen men jag trodde inte att de skulle vara så här bra!

Gillar som sagt verkligen den mindre kabinen och rad 9 var klart mer komfortabel än 10 tack vare benutrymmet i "lådan". Sov klart bättre nu än på resan till BKK, har nog fått närmare 7h sömn.

Servicen idag inte lika bra som på utresan men med det sagt var den inte dålig idag heller. Snarare crew på utresan som var riktigt bra.

A350 är riktigt trevligt att flyga med!

Inga tofflor på denna flight. Frågade tom crew. På utresan låg de i stolen vid boarding.

Ser fram emot kommande resor med SAS i business. Nästa planerade är med A330 i mars SFO-CPH (åker Plus dit).

Var inga problem att ta sig in i Miracle ute i satelliten. Dock ringde hon något samtal och kollade länge på våra boardingkort (samt ropade även tillbaka oss för att ta en titt till efter att vi blivit välkomnade in) men jag vet inte om det hade med det att göra.
De (Miracle) ringde även något samtal när jag var där, AF skulle ha vouchern och sa att man fick välja AF eller Miracle. Visade bara digitalt boardingkort på Miracle.

Aha. Vi använde bag drop så vi hade inga vouchers. Anlände 3,5h innan och ingen bemannad disk verkade öppen.
Någon som vet hur långt innan man kan göra det om man ska med SAS till CPH? Något man bör tänka på? Tror aldrig jag använt en automat på BKK.

Toppen