hco
Medlem
Ja, håller med om det.Jag hade förespråkat en mindre höjdning för samtliga resor i hela utbudet samt slopad 2x i dagsläget.
Ja, håller med om det.Jag hade förespråkat en mindre höjdning för samtliga resor i hela utbudet samt slopad 2x i dagsläget.
Jag hittar en del tillgänglighet med AF via Awardfares. Det ska finnas Business och Ekonomi men när jag söker på sas hemsida så kommer det bara upp ekonomi. Har testat massa andra städer men funkar inte. Har ni några tips? Har inte provat att ringa in. (Resan är inom 2 veckor)
Bara för att säkerställa, filtrerar du på Eurobonus i Awardfares så att du inte även får upp Flying Blues utbud?Jag hittar en del tillgänglighet med AF via Awardfares. Det ska finnas Business och Ekonomi men när jag söker på sas hemsida så kommer det bara upp ekonomi. Har testat massa andra städer men funkar inte. Har ni några tips? Har inte provat att ringa in. (Resan är inom 2 veckor)
Du söker tillgänglighet till fel program.
Alright, är detta rätt?
Visa bifogad bild 161714
Boka först LHR-USA sen ring in då du kommer åka på ändringsavgiften oavsett. Sen är det bra om du kan avboka inom 24h om det ej går att lägga till sas plus.Har hittat lite VS tillgänglighet till Nordamerika senare i år fr. LHR, får upp dessa i SAS i bokningsmotor i Business, man lägger jag in ARN så får jag bara upp economy trots att det finns PLUS, ARN - LHR... Nu är det första gången jag bokar award med SAS i Skyteam, har hört en massa kommentarer om att det är problem att boka anslutningar från ARN/CPH/OSL och att det inte går att lägga på dessa i efterhand?? Vad säger ni som hunnit boka ett antal awards...?
Skall jag plocka LHR - Nord Amerika online och sedan rinag in? Eller ringa in och boka rubbet?