Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Är det någon som har dagsfärsk upplevelse för hur lång tid det tar för registrering av tillköpt biobränsle? Har väntat snart en vecka, men vill minnas att poäng (och conscious traveler steg) kom in snabbare än så.
Köpte till 1/1 och fick poäng & steg idag.

1736333189284.png

Sitter och funderar på om jag ska gå för EBD iår, ligger precis på gränsen. Två novisa funderingar:
1. Kan jag få 2x5000p från conscious traveller på samma intjäningsperiod? (intjäningsperioden för mig är ej kalenderår)
2. När man köper till biobränsle, är det ett "steg" per block á 100kr man lägger till. Eller är det ett steg per bokning man lägger till x st block biobränsle på oavsett antal block?

Sitter och funderar på om jag ska gå för EBD iår, ligger precis på gränsen. Två novisa funderingar:
1. Kan jag få 2x5000p från conscious traveller på samma intjäningsperiod? (intjäningsperioden för mig är ej kalenderår)
2. När man köper till biobränsle, är det ett "steg" per block á 100kr man lägger till. Eller är det ett steg per bokning man lägger till x st block biobränsle på oavsett antal block?
1. Ja I teorin iaf
2. Ett steg per bokning oavsett antal block, det går dock att lägga till "under resan" för att få det registrerat som flera steg. (lägg till ett block, res första benet, lägg till ett nytt block, res andra benet osv).

Har köpt en resa ARN-CPH-DUS t/r i SAS PLUS PRO BIO och kan lägga till biobränsle vilket skulle kosta 1500kr och vad jag förstår då ge 7500 bonuspoäng?
Det är väl en ganska bra deal - eller? :)

Just nu! Tjäna 500 EuroBonus Extrapoäng per 100 SEK biobränsle**

Har köpt en resa ARN-CPH-DUS t/r i SAS PLUS PRO BIO och kan lägga till biobränsle vilket skulle kosta 1500kr och vad jag förstår då ge 7500 bonuspoäng?
Det är väl en ganska bra deal - eller? :)

Just nu! Tjäna 500 EuroBonus Extrapoäng per 100 SEK biobränsle**
Samma pris som att köpa extrapoäng direkt. 200kr / 1000p

Toppen