Stordalen måste ha blivit imponerad av matematik han inte förstår. Så självklart godkände han förändringarna.I heard they went through the formula during the first webinar that nobody could log into. But apparently there's a picture circulating on the web from the white where they wrote down the formula.
Visa bifogad bild 160041
Sista transaktionen jag har är 24/11. Iof. fick jag välkomstpoängen 1001 Spenn den 26/11. Men efter det har det inte kommit in något, fast jag har använt kortet.Har ni som signat upp med Spenn och trots allt haft någon spend på Strawberry Mastercard efter 19/11, fått dessa poäng tilldelade till ert Spenn-konto ännu?
Skett kontinuerligt för varje transaktion som tidigare?
Jag har inte heller sett några spenn, men jag använde kort för första gången först för 2 dagar sedan.Sista transaktionen jag har är 24/11. Iof. fick jag välkomstpoängen 1001 Spenn den 26/11. Men efter det har det inte kommit in något, fast jag har använt kortet.
Jadå. Har lite strögrejer på kortet och det kommer in allt eftersom.Har ni som signat upp med Spenn och trots allt haft någon spend på Strawberry Mastercard efter 19/11, fått dessa poäng tilldelade till ert Spenn-konto ännu?
Ja, det verkar fungera. För mig verkar det vara ungefär fem dagars fördröjning innan spennen dyker upp från kortköp.Har ni som signat upp med Spenn och trots allt haft någon spend på Strawberry Mastercard efter 19/11, fått dessa poäng tilldelade till ert Spenn-konto ännu?
Det dök upp tre kvalificerande nätter tack vare MC i alla fall. Åtminstone en sak som fungeradeDubbla spenn på köp med MC i december. Gjorde ett köp 1 dec. Fick inte dubbla.... Ridå!
Håll koll på era poängkonton, pågar.