Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

China Airlines revenue, sidan påstår att EB nummer EJ stämmer överens med mitt namn, skall man hoppa över att lägga in numret, och lägga in det senare?

Edit; samma problem uppstår hos Vietnam Airlines...

Last edited:
Air China revenue, sidan påstår att EB nummer EJ stämmer överens med mitt namn, skall man hoppa över att lägga in numret, och lägga in det senare?
China Airlines menar du? Prova direkt på sas.se, funkade för många därifrån.

Kinesiska flygbolagen brukar vara petiga med mellannamn, men hade inga problem förra året med Air China där jag inkl. mitt mellannamn på biljetten men på EuroBonus har jag utan.

• Gilla
Reactions: hco
China Airlines menar du? Prova direkt på sas.se, funkade för många därifrån.

Kinesiska flygbolagen brukar vara petiga med mellannamn, men hade inga problem förra året med Air China där jag inkl. mitt mellannamn på biljetten men på EuroBonus har jag utan.
Sas.se, att lägga in eurobonusnummer där i efterhand?

Skippa Aerolinas, onödig omväg för vad det verkar ett osäkert bolag.

Tarom ,Saudi och Garuda kan du få in på en bokning ifall du bokar en ny resa (om befintlig ej går att ändra) Hur tar du dig till Asien enligt din plan?

Du behöver ju åka Västerut med, och lika enkelt är det att kombinera AeroMexico & Delta och Virgin på en och samma bokning, men det kräver ju ytterligare en resa.

Det kan vara lättare att försöka få till det på en enda (längre) resa, istället för att dela upp det hela.
Jag har en existerande resa med CPH - BKK (SAS plus) sen runt i regionen och med hemresa från Shanghai!

Intressant! kombinationen AeroMexico, Delta och Virgin, vilken kombo av flygplatskoder ger denna vinst? ;)

Toppen