Relaterat till detta ärende, hur ser det ut med -pre-screening på CPH inför att man åker till USA?
På ARN så finns ju en specifik desk man ska gå till vid basen på t2 piren för att lova att man inte är terrorist, men var finns motsvarande på CPH?
Relaterat till detta ärende, hur ser det ut med -pre-screening på CPH inför att man åker till USA?
På ARN så finns ju en specifik desk man ska gå till vid basen på t2 piren för att lova att man inte är terrorist, men var finns motsvarande på CPH?
Jag slet mitt hår över samma fråga men hittade det genom att gå via fliken "Checka in", då helt plötsligt öppnas möjligheten att fylla i APIS...Har en bokning till JFK med SAS den 21/11, kollar under mina bokningar men kan inte hitta vart jag fyller i APIS. Någon som haft samma utmaning?
Finns en parallell diskussion i den här tråden:Jag slet mitt hår över samma fråga men hittade det genom att gå via fliken "Checka in", då helt plötsligt öppnas möjligheten att fylla i APIS...
Har läst den andra diskussionen också, men det är inte helt korrekt. Det går att fylla i informationen redan innan incheckningen öppnat, jag gjorde det precis för en resa om en månad.Finns en parallell diskussion i den här tråden:
https://www.businessclass.com/forum/threads/kan-inte-ange-första-nattens-adress-i-apis.105551/post-1098299
tldr; så verkar det mycket riktigt bara gå att fylla i när incheckningen öppnat. Kundtjänst hävdar att det är en bugg och ”har vidarebefodrat till IT”.
Intressant, var ser du länk för att fylla i det? Jag har en resa om 2v där jag inte kan fylla i adress varken i appen eller på hemsidan.Har läst den andra diskussionen också, men det är inte helt korrekt. Det går att fylla i informationen redan innan incheckningen öppnat, jag gjorde det precis för en resa om en månad.
Jag gjorde det via hemsidan. Klickade på fliken "Checka in", valde min resa och vips så efterfrågades APIS.Intressant, var ser du länk för att fylla i det? Jag har en resa om 2v där jag inte kan fylla i adress varken i appen eller på hemsidan.
Ja, se där! Inte helt självklart att det är där man ska leta (innan incheckningen öppnat), men nu hittade även jag det.Jag gjorde det via hemsidan. Klickade på fliken "Checka in", valde min resa och vips så efterfrågades APIS.