Är viss skillnad på CDG och FRA/MUC sett till LH-lounger. Om de hade crowding i CDG så kan de ju ha valt att göra det du har upplevt men det är inte norm och givet hur många lounge LH har i FRA/MUC så är det knappast ett problem.För att LH inte alltid släpper in *A gold i sina lounger. T.ex på CDG
Har du, med boardingkort på LH flight, kommit in i LH lounge på FRA och/eller MUC med ditt Thai gold?Jag har THAI Gold sedan 13- 14 år tillbaka.
Jo tack. Hur det var när SAS var med *A är jag fullt medveten om.
Det jag undrar är om någon här har erfarenhet av att komma in i LH-lounger i FRA och/eller MUC.
LH lounge på CDG är känd för att inte släppa in EBG/EBD med biljett på SAS trots *A gold logotyp utanför. De släppte bara in LH om man hade biljett på LH.
Är det någon här som status matchat mot Thai, flugit med LH och kunnat nyttja lounge på FRA/MUC?
Har du, med boardingkort på LH flight, kommit in i LH lounge på FRA och/eller MUC med ditt Thai gold?
Fanns många sådana exempel på EWR. Men skillnaden är att där fanns det en sas-lounge på andra sidan korridoren. Då blev man med jämna mellanrum nekad Lufthansa loungen, med hänvisning till att gå över på andra sidan.Jag har aldrig heller hört om någon som blivit nekad när de är i rätt lounge och rätt terminal.
Fanns många sådana exempel på EWR. Men skillnaden är att där fanns det en sas-lounge på andra sidan korridoren. Då blev man med jämna mellanrum nekad Lufthansa loungen, med hänvisning till att gå över på andra sidan.