Mattias Holmén
Medlem
Nej Turkish hänvisar till SAS då dom ställt ut biljetten SAS kan inget göra enligt kundtjänst då dom gått ur Staralliance. Någon som har nåt tips så tar jag gärna emot det.
Försök bli ombokad med Skyteam partners.
Nej Turkish hänvisar till SAS då dom ställt ut biljetten SAS kan inget göra enligt kundtjänst då dom gått ur Staralliance. Någon som har nåt tips så tar jag gärna emot det.
Ska prova ett varv till idag med SASFörsök bli ombokad med Skyteam partners.
Det är Turkish som är skyldiga lösa detta. Me finns det awards med skyteam ut och hem att ändra till kan sas göra det.Ska prova ett varv till idag med SAS
Turkish står på sig kan ej ändra då det ej Turkish biljettnummer dom är som en vägg att prata med... Sitter Eurobonuskön nu 41 minuter än så länge, har dom tagit bort att man kan knappa in sitt nummer (EBG) eller ringer jag fel nummer?Det är Turkish som är skyldiga lösa detta. Me finns det awards med skyteam ut och hem att ändra till kan sas göra det.
De känner av om du är EBG utifrån nummer du ringer upp från.Turkish står på sig kan ej ändra då det ej Turkish biljettnummer dom är som en vägg att prata med... Sitter Eurobonuskön nu 41 minuter än så länge, har dom tagit bort att man kan knappa in sitt nummer (EBG) eller ringer jag fel nummer?
Hade fel nummer inlagt tydligen... Liten uppdatering pratade med en trevlig dam på SAS som verkligen försökte hjälpa mig men ingen tillgänglighet på resor hos Sky Team. Ringde Turkish och stod på mig att dom skulle boka om mig ett tag trodde jag att det skulle gå men fick nej efter mycket tjafs dom hänvisar till SAS. Ger upp blir spännande att se var man kommer för poängen som kommer åter på kontot hos Sky TeamDe känner av om du är EBG utifrån nummer du ringer upp från.
Följer med spänning vad som händer då jag har inbokad Miamiresa med TK (dit, TAP hem) om dryga månaden. Har kollat igenom hela Skyteams utbud och finns inget roligt för de datum vi tänkt åka, så i värsta fall får det vara kall november i Sverige alternativt någon julmarknad i Europa med FlyPremium. Antar att Senatorstatus inte spelar någon roll, då TK ju inte heller förr brytt sig om Star Gold...Hade fel nummer inlagt tydligen... Liten uppdatering pratade med en trevlig dam på SAS som verkligen försökte hjälpa mig men ingen tillgänglighet på resor hos Sky Team. Ringde Turkish och stod på mig att dom skulle boka om mig ett tag trodde jag att det skulle gå men fick nej efter mycket tjafs dom hänvisar till SAS. Ger upp blir spännande att se var man kommer för poängen som kommer åter på kontot hos Sky Team![]()
Påpekade flera gånger att jag var Senator betydde ingenting för dom. Jag håller tummarna för att eran resa ej blir inställd..Följer med spänning vad som händer då jag har inbokad Miamiresa med TK (dit, TAP hem) om dryga månaden. Har kollat igenom hela Skyteams utbud och finns inget roligt för de datum vi tänkt åka, så i värsta fall får det vara kall november i Sverige alternativt någon julmarknad i Europa med FlyPremium. Antar att Senatorstatus inte spelar någon roll, då TK ju inte heller förr brytt sig om Star Golld
Håller med, längtar till 29/10 när (om?) @Lindypopp åker så jag kan få ro.@Lindypopp
Det här en av de jobbigaste trådarna att läsa om avbokade awards (så jag kan nästan föreställa mig hur du mår…..)
Hoppas du får rejäl cred från övriga i ressällskapet.
Hade fel nummer inlagt tydligen... Liten uppdatering pratade med en trevlig dam på SAS som verkligen försökte hjälpa mig men ingen tillgänglighet på resor hos Sky Team. Ringde Turkish och stod på mig att dom skulle boka om mig ett tag trodde jag att det skulle gå men fick nej efter mycket tjafs dom hänvisar till SAS. Ger upp blir spännande att se var man kommer för poängen som kommer åter på kontot hos Sky Team![]()
Påpekade flera gånger att jag var Senator betydde ingenting för dom. Jag håller tummarna för att eran resa ej blir inställd..