@LS_sthlm har alltså 5 tidigare inlägg på forumet och går in och skriver att han ska skaffa Chatflights Premium. Trovärdigt konto![]()
1. Jag hängde på formuret för många år sedan och har bl.a. skrivit reserapporter som blivit publicerade på själva hemsidan back-in-the-day, men tröttnade på vad jag ärligt upplever som en bitvis rätt aggressiv vibb. Har heller inte riktigt tid eller lust för att hänga på forum (i synnerhet inte givet att det tidigare var superlätt att boka awards med *A). Gick över till att bara läsa selektiva ämnen. Nu ville jag logga in igen, lyckades inte resetta password, fick ingen hjälp av BC-supporten, och gjorde ett nytt konto. Inte svårare än så.
2. Jag ogillar starkt Chatflights. Har testat tidigare och fått rena idiotsvar. De har inte hittat nåt alls som varit i närheten av vad jag själv hittat. Men nu såg jag att Chatflights Plus var gratis för folk med Amex Platinum, så signade upp gratis på det och drog iväg en fråga. Tänkte att de kanske hittar något knep (typ VIE) som man själv inte har med ST. Har VÄLDIGT lågt ställda förväntningar, och blir smått chockerad ifall de hittar något. Kommer knappast boka något via dem om det inte absolut behövs.
3. Min poäng om awards med Skyteam kvarstår - det finns ju INGENTING att boka. Om nån vill motbevisa mig får ni hemskt gärna göra det, finns ingen som blir gladare än jag och då hoppar jag gärna av formuret igen ifall ni övriga stör er på mina inlägg (som jag tyckte var harmlösa)