Cristoffer Cedergren
Medlem
Kommer de som bokat VN redan få en räkning i efterhand nu?
Troligtvis (förhoppningsvis) nej, då poängpriset de betalat var rimligt och i paritet med andra partnerbolag, och det som SAS erbjöd via sin säljportal. Vore väldigt dålig PR för SAS.Kommer de som bokat VN redan få en räkning i efterhand nu?
Även spännande vad som händer vid eventuell ombokning av ben som inte är VN, men där man har VN i bokningen.Kommer de som bokat VN redan få en räkning i efterhand nu?
Rör inte sådana bokningar är mitt tips.Även spännande vad som händer vid eventuell ombokning av ben som inte är VN, men där man har VN i bokningen.
Tänker om något leg skulle ställas in/flyttas så att rutten inte går ihop och man inte blir automatiskt ombokad. Annars är det väl som du säger bäst att bara sitta nöjd i båten.Rör inte sådana bokningar är mitt tips.
Tidigare så har det alltid för mig justerats enligt ev nya listan.Även spännande vad som händer vid eventuell ombokning av ben som inte är VN, men där man har VN i bokningen.
För övrigt går det för nuvarande inte att boka ben för ben. Oklart om detta är här för att stanna för alltid eller om det är en tillfällig begränsning. Det måste finnas att boka på sas.se tyvärr.Vill boka en hemresa från USA till CPH/ARN/GOT. Hittar flyg från USA till LHR, men sen är det helt tomt på tillgång från LHR vidare till CPH/arn/got för att lägga till ett ben till? Sökt en hel veckas spann så är inte en olycklig söndag eller liknande som spökar. Fler som märkt extremt dålig tillgänglighet för att lägga på sista leg?
Helt med på det, men var mest tillgängligheten jag reagerade på.För övrigt går det för nuvarande inte att boka ben för ben. Oklart om detta är här för att stanna för alltid eller om det är en tillfällig begränsning. Det måste finnas att boka på sas.se tyvärr.