Cristoffer Cedergren
Medlem
Ifrån USA menar du?Eftersom AeroMexico typ är Delta i mångt och mycket, exempelvis använder samma personal etc vid incheckning och delar till viss del it-system så tror jag inte det blir några större problem i praktiken.
Ifrån USA menar du?Eftersom AeroMexico typ är Delta i mångt och mycket, exempelvis använder samma personal etc vid incheckning och delar till viss del it-system så tror jag inte det blir några större problem i praktiken.
Ifrån USA menar du?
Så för att de har samma ground staff kommer man få Elit Plus status som EBG på AM? Fattar inte.Även från Mexiko. I tex Cancun, Mexico City och Monterrey är det samma personal som hanterar Delta som hanterar AeroMexico.
Så för att de har samma ground staff kommer man få Elit Plus status som EBG på AM? Fattar inte.
Hur gick det?Jag kan berätta på fredag hur det fungerade på MEX
Som det skulle. Ni hade jag iofs C biljett med DL, och sen vidare från ATL med SK.Hur gick det?
Fint! Går fortfarande inte att lägga till på hemsidan dock. Jag har skrivit till dem om det men inget svar..Ser att min SAS status nu reflekteras på Deltas hemsida