Den befintliga terminalen har endast 3rd party och den var inte tillgänglig när jag var där pre-Sky Team. De sa dock att diskussioner med SAS pågick.Någon vet hur det är med lounge på CDG nu om man flyger SAS Plus tillbaka till Stockholm? Vad jag kan se finns det inget just nu. Men finns det planer för SAS att byta terminal och då kanske man kan få tillgång till AirFrance loungen? Min resa är inte förrän April 2025
Ser just nu att SAS flyger nuförtiden från 2F, samma som Air France. Så frågan är bara om man få tillgång till AF lounge i 2f med an PlusSmart biljett hos SAS. Än så länge står det endast 2Lounge access for international First or Business Class ticket holders on flights run by Airfrance, Delta, Korean Air, KLM, Kenya Airways, MEA, Czech and Air Europa. Är de bara långsamma att uppdatera med SAS? Räknas SAS PlusSmart som business?Den befintliga terminalen har endast 3rd party och den var inte tillgänglig när jag var där pre-Sky Team. De sa dock att diskussioner med SAS pågick.
Se där, då har de redan hunnit byta alltsåSer just nu att SAS flyger nuförtiden från 2F, samma som Air France. Så frågan är bara om man få tillgång till AF lounge i 2f med an PlusSmart biljett hos SAS. Än så länge står det endast 2Lounge access for international First or Business Class ticket holders on flights run by Airfrance, Delta, Korean Air, KLM, Kenya Airways, MEA, Czech and Air Europa. Är de bara långsamma att uppdatera med SAS? Räknas SAS PlusSmart som business?
Ser just nu att SAS flyger nuförtiden från 2F, samma som Air France. Så frågan är bara om man få tillgång till AF lounge i 2f med an PlusSmart biljett hos SAS. Än så länge står det endast 2Lounge access for international First or Business Class ticket holders on flights run by Airfrance, Delta, Korean Air, KLM, Kenya Airways, MEA, Czech and Air Europa. Är de bara långsamma att uppdatera med SAS? Räknas SAS PlusSmart som business?
Ja, det är en AirFrance-flight. SAS har inga A220Så här ser det ut imorgon med sena flyget hem (mitt flyg är inte förrän april men jag försöker avgöra om det värt de extra pengarna för Plus Smart).
Finns en Airfrance flyg från 2F kl 20.45. Men även ett SAS flyg samtidigt. Är det bara en codeshare?
Visa bifogad bild 156783Visa bifogad bild 156782