Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Inser att jag kankse postat under fel forumtråd.
Men jag håller inte med folk här. Det har varit ett helvete att boka resa till västindien. Går inte bra, varken på hemsidan eller via telefon. Oavsett om det är nu på kvällen eller under dagen.
Det finns massor med tillgänglighet men såfort man försöker gå till kassan så krashar det. När man ringer in för att boka så har de samma problem, de resorna man hittar online verkar inte kundtjänst kunna hitta heller. För de tror att det finns tillgänglighet men när de försöker boka så går det ej.
Väldigt tråkigt men har fullt förståelse för att det är mycket strul nu i början. Hoppas på förbättring imorgon och framförallt när det blir lite mer erfaret folk inne :)

Fick tillsist bokat
GOT-CDG-PTP (12h35m)
PTP-MIA-CDG-GOT (25h) <--Hoppas kunna hitta en bättre resa imorgon.

Den kraschar så fort jag söker på någon av karibiska öarna som destination, någon anna som lyckats?
Japp, se svar ovan.
Men fått sitta i många samtal med kundtjänst och de har fått leta tillgänglighet. Då det inte funkar att göra själv på hemsidan. När de väl tror att de har hittat något så måste de försöka "boka"/"Claima" den, först då vet de om det funkar.

Vanliga fel för de är följande;

- Tillgänglighet du ser på hemsidan finns ej (om det beror på tillgänglighet eller en bugg, är det ingen som vet än)
- När de väl hittar tillgänglighet som de tror och det faktiskt går att "boka"/"claima", så lägger den till minst ett ben, så att du får åka via CAY eller MIA. (Långa flygtider)
- Du får gråa hårstrån och de får gråa hårstrån

Ja det kostar tills ev statusar synkar ordentligt
Har en bokning med AF, kostar 1800 att välja säte är det standard? Var gratis att välja på Virgin iaf. Business på båda flygen.
Ja det kostar tills ev statusar synkar ordentligt
Chattade med Air France idag om detta och att välja säte mer än 30 timmar innan avgång ingår inte i SkyTeam Elite Plus.

Toppen