Senaste nytt

Nedräkning till Skyteam

Status för de som är intresserade är att deras system är helt buggiga med. De har fått utbildning precis innan 09.00. Hon skickade ut valideringskod men det buggade så hon kommer liksom inte vidare i systemet. Verkar vara otroligt långa köer säger hon (Tacka man är EBD)

Status för de som är intresserade är att deras system är helt buggiga med. De har fått utbildning precis innan 09.00. Hon skickade ut valideringskod men det buggade så hon kommer liksom inte vidare i systemet. Verkar vara otroligt långa köer säger hon (Tacka man är EBD)
Intressant ändå att det är sånt extremt tryck på sky team. Trodde folk skulle vilja avsluta med en sista star bokning innan det går i graven men verkar ju istället vara att folk vill boka nytt och outforskat.

Mer status för folk som är intresserade.
Hon ser bonusbiljetterna men när hon klickar står det "Not Available, waitlisted". Hon kikade över 5 olika rutter. Verkar vara knasigt, tappar förhoppningar på min resa i Business nu :rolleyes:
Är inte avundsjuk på hennes jobb idag. Kul ifall det där är genomgående och kundtjänsten inte kan jobba bort det berget av människor som ringer idag plus alla som kommer ringa på arbetstid imorgon.

Har laborerat med den buggiga bokningen för Sky Team awards och till min förvåning försvann en destination (som får vara höljd i dunkel lite till) från listan över möjliga resmål när man sökte. Hade hittat biljetter men därefter försvann resmålet helt. Någon med samma erfarenhet?

Jag får att jag gjort för många sökningar när jag försöker söka partner Awards idag, och söker jag sas award får jag 0 träffar. Någon annan som får samma fel?

Samma för mig. Ser att de ändrat på hemsidan längst ned till höger där står Sky Team nu istället för Star. Logon i appen istället för Star Gold ser ful ut...
Har du lyckats lösa det? Förr räckte det med att byta lösenord men mitt är fortfarande låst efter lösenordsbyte. Länken i mailet för att låsa upp kontot tar mig bara till SAS startsida...

Edit: funkade nu efter typ tionde lösenordsbytet.

Last edited:
Har laborerat med den buggiga bokningen för Sky Team awards och till min förvåning försvann en destination (som får vara höljd i dunkel lite till) från listan över möjliga resmål när man sökte. Hade hittat biljetter men därefter försvann resmålet helt. Någon med samma erfarenhet?

Har det något med inrikes att göra? I så fall har det strulat lite för mig också

Toppen