Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Jag är lite skeptisk till att publicera listan med namn och användarnamn här. Det finns folk som av olika anledningar inte vill skylta med sitt riktiga namn...

Men vi kan göra så här:

Ni som tänker komma men INTE har anmält er till middagen via mitt formulär, skicka mig ett PM med ert riktiga namn så lägger jag till er på listan och skickar till Björnström.

@Martin: Vad vill du ha för deadline på detta? Jag är ute på tjänsteresa imorgon men jag kan nog sammanställa det imorgon kväll eller fredag morgon utan problem.

Då gör jag så :) Tänkte på de men de kan vi ta när vi löst de här med deltagarlistan men seating på flyget har jag sett att en del redan gjort men så man vet man checkar in så man inte sitter själv längst bak i planet :p

Jag vet att jag skrev Adam med frågetecken på min lista men hoppas att Agehall har en mer uptodate lista.
Annars så blir jag väl själv ex-cph?

Jag har meddelat 24 personer till SAS och det gäller fortfarande hela vägen - namnbrickor, loungeinträde och drycker/snacks. Men om det ansluter någon ytterligare kan jag inte tänka mig att det är ett problem, i värsta fall får man ta drycker från loungens servering om inte bubbelglasen räcker.

SAS vill veta hur många EBB vi är som egentligen inte har tillträde till loungerna? Mest för statistikens skull - har vi en siffra på det?

09.20 är förslaget just nu vad gäller lanseringen på ARN, annars enligt schema.

Jag har meddelat 24 personer till SAS och det gäller fortfarande hela vägen - namnbrickor, loungeinträde och drycker/snacks. Men om det ansluter någon ytterligare kan jag inte tänka mig att det är ett problem, i värsta fall får man ta drycker från loungens servering om inte bubbelglasen räcker.

SAS vill veta hur många EBB vi är som egentligen inte har tillträde till loungerna? Mest för statistikens skull - har vi en siffra på det?

Bara bekräfta då ifall jag, min vän (seinan) sen var de traveller och Nilsson som också skulle med utöver första listan :)

Tillägg: Både jag och min vän är EBB....

Vill de ha den infon i förväg eller räcker det med att vi gör en handuppräckning på plats (det är väl det enklaste?). Jag är förresten EBB, just nergraderad från EBS :(

Jag tror att fångat upp alla som skrev ett inlägg om deltagande.

Det är dock oklart om adam och Upintheair har bokat resan eller ej.

ex-CPH
Jumbooze
adam (?)
Upintheair (?)

ex-GOT
Johannes
cantona
David
GOTATH​

ex-ARN
bjornstrom
agehall
Stefan62
Dr. Miles
Bryant
Traveller
Sunkan
mry
Ulla
SeaPlanePilot
JonasC
Kricka
Sakoz
sembl
jth
malu
simon_says91
Seinan
nilsson​

Last edited:
Jag tror att fångat upp alla som skrev ett inlägg om deltagande.

Det är dock oklart om adam och Upintheair har bokat resan eller ej.

ex-CPH
Jumbooze
adam (?)

ex-GOT
Johannes
cantona
David
GOTATH​

ex-ARN
bjornstrom
agehall
Stefan62
Dr. Miles
Bryant
Traveller
Sunkan
mry
Ulla
SeaPlanePilot
JonasC
Kricka
Sakoz
sembl
jth
malu
Upintheair (?)
simon_says91
Seinan
nilsson​

Dig kan man alltid lita på Dr.Miles! Du tar tag i saken på en gång :)

Toppen