xz0781
Medlem
Så måste det nog vara.Är det kanske Längd + Bredd + Höjd = 118cm?
56+40+22 till exempel?
Så måste det nog vara.Är det kanske Längd + Bredd + Höjd = 118cm?
56+40+22 till exempel?
Souvenez-vous du « secteur français » de GVA. Men nu med nästan 16 år av Schweiz i Schengen, kan det glömmas. Det finns också fortfarande en fransk frakthanteringsanläggning vid GVA eftersom Schweiz inte är en del av tullunionen.Fransktalande iaf.
Tror inte många skandinaver kommer vara lojala till Lufthansa gruppen då status går enklare att nå med andra bolag men kul med S* Gold fram tills 2026.
Som jag skrev tidigare så tror jag att dessa skandinaver som mer eller mindre är ”bofasta” i tysktalande regionen redan krediterar till M&M istället för EB.Tja, om det var folks enda kriterie skulle alla ta Gold via Aegean. Så enkelt är det förstås inte, det kommer bero helt på resmönster. För mig som har mycket tjänsterelaterade resor till Polen t.ex. Är hyffsat övertygad om att det finns många EBG som har samma situation med jobb i Tyskland, Schweiz, Österrike som är bättre betjänade av att fokusera på M&M. Det hjälper inte dom att ha EBG om ST inte kan adekvat serva de platser de behöver åka till på samma sätt som *A.
Eller inte alls nånstans. Vet en EU-parlamentariker som veckopendlade BMA-BRU i Business class i 10 år utan att kredda en enda poäng. Intresse saknades...Som jag skrev tidigare så tror jag att dessa skandinaver som mer eller mindre är ”bofasta” i tysktalande regionen redan krediterar till M&M istället för EB.
Ja, eller ville undvika problem? Poängen är skattepliktiga och ett rent elände att deklarera korrekt.Intresse saknades...
Ja vilka tror du är de "politiker" som inte vill lägga ner Bromma....Eller inte alls nånstans. Vet en EU-parlamentariker som veckopendlade BMA-BRU i Business class i 10 år utan att kredda en enda poäng. Intresse saknades...
Instämmer. Ska man till Wien - en av mina mest frekventa destinationer - så är Sky Team inte något alternativ. SAS flyger överhuvudtaget inte till Wien och att flyga dit via Amsterdam eller Paris tänker jag inte roa mig med och jag tvivlar på att det är särskilt många som kommer att ta den omvägen.Tja, om det var folks enda kriterie skulle alla ta Gold via Aegean. Så enkelt är det förstås inte, det kommer bero helt på resmönster. För mig som har mycket tjänsterelaterade resor till Polen t.ex. Är hyffsat övertygad om att det finns många EBG som har samma situation med jobb i Tyskland, Schweiz, Österrike som är bättre betjänade av att fokusera på M&M. Det hjälper inte dom att ha EBG om ST inte kan adekvat serva de platser de behöver åka till på samma sätt som *A.
Och allt detta är situationen idag, när man i princip lagt sig för LH för de ändå är i samma allians.Instämmer. Ska man till Wien - en av mina mest frekventa destinationer - så är Sky Team inte något alternativ. SAS flyger överhuvudtaget inte till Wien och att flyga dit via Amsterdam eller Paris tänker jag inte roa mig med och jag tvivlar på att det är särskilt många som kommer att ta den omvägen.
Ska man till Frankfurt, inte en helt ovanlig affärsdestination, kan man förvisso flyga SAS dit. Men bara via Köpenhamn. Och det finns inga flyg som kommer fram på morgonen eller ens vid lunchtid. Och i riktningen från Frankfurt går första flyget sent på eftermiddagen. På lördagar går det inga flyg alls.