Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från Pearl Lounge ARN.

DSC_2798.JPG

Ute på en liten inrikes MR tur med LOT i Polen för att ro hem senatorchallengen. Efter att ha checkat in väskan gratis och passerat en helt egen fasttrack hamnade jag i business-loungen på Katowic airport. Här fanns sallad, go pasta, friterad kyckling och dumplings till lunch. Och ett sortiment med lokalt mikrobryggeri-öl. Tror jag kommer ha tjänat in vad biljetten kostade, 550 kr, när dagen är slut

Utmärkt utsikt över flygplatsen också!
72c905fd807bec899077fb9668ae507a.jpg

Ute på en liten inrikes MR tur med LOT i Polen för att ro hem senatorchallengen. Efter att ha checkat in väskan gratis och passerat en helt egen fasttrack hamnade jag i business-loungen på Katowic airport. Här fanns sallad, go pasta, friterad kyckling och dumplings till lunch. Och ett sortiment med lokalt mikrobryggeri-öl. Tror jag kommer ha tjänat in vad biljetten kostade, 550 kr, när dagen är slut

Utmärkt utsikt över flygplatsen också!
72c905fd807bec899077fb9668ae507a.jpg
550 kr låter billigt. Vilken rutt är det?

Befinner mig på MR run för att åter kvalificera till BA Silver (eller Gold, men inte mer än så). Finnair ska om några timmar ta mig tillbaka till HEL från LIS. ANA loungen på LIS är OK tycker jag. Lite stimmig då ganska mycket folk. Väldigt goda minipajer och knyten med olika fyllningar.

DSC_2814.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen