Senaste nytt

Curve betalkort

Då var man uppgraderad till Curve Black från legacy. I och med det har de skickat ut ett nytt kort mitt i semestertider… jag har inte provat, men det ser ju onekligen ut som att de även spärrat det gamla kortet…

Då var man uppgraderad till Curve Black från legacy. I och med det har de skickat ut ett nytt kort mitt i semestertider… jag har inte provat, men det ser ju onekligen ut som att de även spärrat det gamla kortet…
Det gamla fungerar fortsatt för mig, åtminstone det som är inlagt i Google pay. Misstänker att det funkar fram tills det nya aktiveras.

Men ja, inte smart i semester tider. De skrev väl dessutom tidigare explicit att det inte skulle behövas...

WTF?

Går det inte att ladda Revolut med curve längre?!
Screenshot_2024-07-14-10-32-22-44_aecb3b1cab3c66ffa5b979630ddaa757.jpg

Jag brukar lyfta över min curve cash till Revolut, växla där. I januari gick det bra, nu får jag detta felet. Kanske tillfälligt eller ä det blockat för andra också?

-- Added
LOL, nu ser jag vad som hänt. De £10,18 har översatts till 139,56 SEK, sedan har revolut försökt dra £139,56 vilket överstiger mitt saldo av curve cash.
Men varför försöker Revolut debitera mitt Curve i SEK när jag specifikt ber om Pund?

IMG_20240714_104446.jpg

Last edited:
Borde man inte kunna välja 6 butiker som man ska få cashback i nu om man började som Legacy Black och numera är Black? När jag klickar på Launchpad -> Account -> Manage your plan så står det "Your Black Plan" så jag borde ha blivit uppgraderad. Lyckas ni andra välja några butiker? Jag har fortfarande knappen "GET IT WITH BLACK OR METAL" och när jag klickar på den står det "Something's Gone Wrong".

Borde man inte kunna välja 6 butiker som man ska få cashback i nu om man började som Legacy Black och numera är Black? När jag klickar på Launchpad -> Account -> Manage your plan så står det "Your Black Plan" så jag borde ha blivit uppgraderad. Lyckas ni andra välja några butiker? Jag har fortfarande knappen "GET IT WITH BLACK OR METAL" och när jag klickar på den står det "Something's Gone Wrong".
Stod i mitt mail att jag skulle bli överflyttad automatiskt mitten av september
Så jag får vänta tills dess!

Kanske samma för dig?

Toppen