Senaste nytt

Clarion Stockholm... billigt 5 juli

Samma här, har båda kvar.

Hann dock inte med att boka den första rundan med 161kr så åkte på 521kr för ett Superior Dubbelrum.
Kollade dock någon timme senare och då fanns det för 161kr så bokade ett Standard Dubbelrum för det priset.

Jag hade min 161 bokning kvar idag. Men eftersom jag inte har möjlighet att åka till Stockholm på fredag så bokade jag av den.

Någon som har testat spa på hotellet? Ska bli dåligt väder men när man läser recensioner verkar det som om simbassängen är rätt kall.

Fick idag mail om min kommande vistelse på Clarion trots att jag fick mail den 20 Juni att rummet var avbokat. Undrar vad som gäller? Fler som fått detta?

• Gilla
Reactions: Gus
Fick idag mail om min kommande vistelse på Clarion trots att jag fick mail den 20 Juni att rummet var avbokat. Undrar vad som gäller? Fler som fått detta?
Fick samma, men går man in på bokningen så står den ju som 'Avbokad' så det är nog bara en bug i deras system. I övrigt intressant att en del fick behålla sin/a bokningar medan andra avbokades:) Kanske gick man på status här?

Någon som har testat spa på hotellet? Ska bli dåligt väder men när man läser recensioner verkar det som om simbassängen är rätt kall.
Stämmer, min känsla är att de snålsänkt temperaturen på poolen.
Back in the day tyckte jag den var varm även vintertid!

Numera smygkall även sommartid, och kostar som en bättre middag :/

Toppen