Ja, jag har fått eurobonuspoäng för resan.Jag har fått för resa bokad via resebyrå. Var ditt eurobonusnummer inlagt i resan?
Ja, jag har fått eurobonuspoäng för resan.Jag har fått för resa bokad via resebyrå. Var ditt eurobonusnummer inlagt i resan?
Då föreslår jag att du kontaktar kundtjänstJa, jag har fått eurobonuspoäng för resan.
JaVad har ni för erfarenhet när det gäller att få in "steg" efter köp av tvättbollar? Jag saknar 2 steg och bestämde mig därför att beställa två paket tvättbollar vilket jag gjorde den 27 Maj. Min kvalificeringsperiod går ut sista Juni och eftersom jag saknar 1100 poäng till att förnya Diamond (en sista gång) så vore det såklart skönt att få in dom där 5000 baspoängen innan månaden är slut. Jag vet att det står att det kan ta upp till 35 dagar efter köp, brukar det alltid ta hela den tiden?
Det senaste inköpet tog 29 dagar.Jag vet att det står att det kan ta upp till 35 dagar efter köp, brukar det alltid ta hela den tiden?
Vänta tills du vet. Köpta baspoäng bakdateras 123 dagar ändå.Vad har ni för erfarenhet när det gäller att få in "steg" efter köp av tvättbollar? Jag saknar 2 steg och bestämde mig därför att beställa två paket tvättbollar vilket jag gjorde den 27 Maj. Min kvalificeringsperiod går ut sista Juni och eftersom jag saknar 1100 poäng till att förnya Diamond (en sista gång) så vore det såklart skönt att få in dom där 5000 baspoängen innan månaden är slut. Jag vet att det står att det kan ta upp till 35 dagar efter köp, brukar det alltid ta hela den tiden?
Steget brukar komma 5 dagar efter flygningen, samtidigt som de 500 extrapoäng kommer.Hur är det med att få så att ett till steg syns (och att få de 500 extrapoängen) när man i efterhand på en bokning lagt till Bio-fuel? Hur lång tid brukar det ta? Jag köpte till Bio-fuel i söndags den 16e juni men har inte fått ett till steg samt poängen ännu.
Tack