Ricci
Medlem
Det blev faktiskt en sådan igår på loungen i GLA.
Det blev faktiskt en sådan igår på loungen i GLA.
Nu har jag inte testat men kan man inte ge oändligt med tickets online på BA's sida?Som Gold på BA kan man ge en golden ticket en gång per år till någon som jobbar för British Airways, behöver inte vara flygande personal.
Exakt vad det ger vet jag inte, men vad jag läst var att det var mer betydelsefullt för typ 10 år sedan än vad det är nu.
Husk de nye, gigantiske KLM Lounger i AMS. Prøv deres fadøl (glider let) og den nye Mimosa - som er et kæmpe hit....... på Delta Airlines til Amsterdam og kan prøve Delta One - og videre med KLM ...
Det bliver nok knebent at nå ret meget med 1h20m transfer inkl paskontrol ind i SchengenHusk de nye, gigantiske KLM Lounger i AMS. Prøv deres fadøl (glider let) og den nye Mimosa - som er et kæmpe hit...
Det infördes på hela linjenätet tidigare denna vecka. Det skall funka och har varit rapporter både att det har fungerat klockrent samt att man har släppt på 0-3 på samma gång, men som vanligt varierar det lite. Sammantaget verkar införandet fungera mycket bättre än när SAS införde prio-boarding.Checkade precis in och fick Bording grupp 0 från LHR, jag trodde bara att detta var på test från JFK och BOS.
Visa bifogad bild 151778
Någon som vet om Group 0 funkar eller grupp 0-2 släpps på samtidigt?
@sembl du har väl testat detta?
Skall bli intressant att testa hur de lyckas med det på LHR.Det infördes på hela linjenätet tidigare denna vecka. Det skall funka och har varit rapporter både att det har fungerat klockrent samt att man har släppt på 0-3 på samma gång, men som vanligt varierar det lite. Sammantaget verkar införandet fungera mycket bättre än när SAS införde prio-boarding.