Senaste nytt

SAS introducerar bekräftade uppgraderingar på interkontinentala flygningar

Är det så det funkar? Att man kan anmäler intresse (upp till 30 dagar i förväg) men får besked först 24h före?
Är det fler som testat?

Jupp, så är det. bokade precis en tur ARN-EWR-ARN å la in request om upgrade till C. Fick mejl om att om det hela går igenom så får jag besked c:a 24h innan avresa.

Frågan är ju dock om de som gör optiontown uppgradering får igenom de innan de som uppgraderar för poäng. Nån kanske kan testa och göra bägge uppgraderingarna?

Frågan är ju dock om de som gör optiontown uppgradering får igenom de innan de som uppgraderar för poäng. Nån kanske kan testa och göra bägge uppgraderingarna?

Precis vad jag funderade på, jag vill ju att OT ska köras först och får jag inte OT så vill jag få en chans med poäng inte grusa min OT för att de tar mina poäng...

Jag tycker nog att det höjer statusen på lojalitetsprogrammet om dom låter poänguppgradering gå före, och om dom svarade på en request på direkten eller åtminstone inom 24h.

Jag tycker nog att det höjer statusen på lojalitetsprogrammet om dom låter poänguppgradering gå före, och om dom svarade på en request på direkten eller åtminstone inom 24h.

Ja, det är en synpunkt om inte intjäning av poäng är poängen då vill man ha prio på OT.

Jag återkommer med resultat av mitt försök. Jag har begärt både Optiontown och poäng-uppgradering för SK973 27/1 från Y till C, 153 Euro eller 25000 poäng.

Hej på er! Har möjlighet att välja utfärd got-ord antingen sönd 17 mars el månd 18, ec med optiontownförsök 3 pers t business, vilken dag rekommenderar ni? tänkte upograd mor o far också för första gången. retur 2/3 och sedan drar jag igen 8/3 got-ord med retur mitten av maj. bör jag ha ngn preferens cph vs. arn?

Toppen