Men suck, det glömde jag när jag bokade hotell igår.palmen skrev:Köpte lite bio bränsle på dagens bokning med sas, får passa på med dubbla poäng nu denna helg.Får se om man ska köpa 7 paket ullbollar till sen.Klicka för att utvidga...
Var det ett steg oberoende av mängd biobränsle?palmen skrev:Köpte lite bio bränsle på dagens bokning med sas, får passa på med dubbla poäng nu denna helg.Får se om man ska köpa 7 paket ullbollar till sen.Klicka för att utvidga...
1 steg per biljett om jag kommer ihåg rätt, vill man ha fler steg får man köpa enkelbiljetter, men det blev några hundra dyrare så skippade det, bättre köpa ullbollar dåBuffy skrev:Var det ett steg oberoende av mängd biobränsle?Klicka för att utvidga...
Har några bokningar framöver så det är väl bara att lägga till biobränsle för en hundring?palmen skrev:1 steg per biljett om jag kommer ihåg rätt, vill man ha fler steg får man köpa enkelbiljetter, men det blev några hundra dyrare så skippade det, bättre köpa ullbollar dåKlicka för att utvidga...
Jag fick 1 steg per riktning på en returbiljett (så 2 steg totalt), efter att ha köpt 1 enhet biobränsle per riktning.palmen skrev:1 steg per biljett om jag kommer ihåg rätt, vill man ha fler steg får man köpa enkelbiljetter, men det blev några hundra dyrare så skippade det, bättre köpa ullbollar dåKlicka för att utvidga...
SlutBuffy skrev:Finns ullbollarna kvar?Klicka för att utvidga...
Men va fan!?Erik Österberg skrev:SlutKlicka för att utvidga...
Fick poängen förr ullbollar igår, men inte fått steget ännu.JacobGBG skrev:Någon som fått kreditering från webshop än. Biobränsle har gått fort men shoppen not-so-much.Klicka för att utvidga...
Nä, Elcykelvaruhuset har precis bytt affärssystem så deras presentkortskoder funkar inte i webshoppen. Igår hette det att det ska funka om nån vecka, men det sades samma för tre veckor sen också. Om man bara vill köpa presentkorten nu och kan tänka sig att vänta med att använda dom till längre fram i vår till något man behöver så är det ju dock det bästa värdet.Tevyn skrev:Är presentkort cykelbutiken fortfarande ett bra och fungerande alternativ?Klicka för att utvidga...
Bekräftar att det även funkade för mig. T&R biljett. Köpte biobränsle innan avgång på utresan och sedan någon dag innan hemresan igen. Resulterade i två steg för alla tre i bokningen! Mycket billiga baspoäng.B79 skrev:Jag fick 1 steg per riktning på en returbiljett (så 2 steg totalt), efter att ha köpt 1 enhet biobränsle per riktning.Men antal legs gjorde ingen skillad.Jag har lagt till 1 enhet på ditresan innan avgång, och sedan 1 enhet till på hemresan efter ditresan var avgjort.Men vet inte om det gör någon skillad, man kan ju lägga till biobränsle separat per riktning.Klicka för att utvidga...