J
jonten
Guest
Det finns fönsterlösa små rum på alla våningar...mrestes skrev:Tack! Ser nu att jag har 1026. Relativt högt upp så hoppas det är en uppgradering.Klicka för att utvidga...
Det finns fönsterlösa små rum på alla våningar...mrestes skrev:Tack! Ser nu att jag har 1026. Relativt högt upp så hoppas det är en uppgradering.Klicka för att utvidga...
Sedär, åtminstone en till som har samma upplevelse som jag.FFlash skrev:20 nätter som gold och inga uppgraderingar än…ja arbetsresor där jag bara behöver en säng så har inte orkat fajtas om uppgr.Som data point…verkar som plat behöver manguld är inget värtNöjd kund iafKlicka för att utvidga...
Jap japp, samma fördelar hos mig.mha321 skrev:Sedär, åtminstone en till som har samma upplevelse som jag.Guld är inte värt något vad gäller uppgraderingar. Men det är fortfarande ett bra värde tycker jag - mat checkar och fler poäng funkar ju i princip alltid. Sen utcheckning oftast. Även sen avbokning, även om jag bara tror jag anvönt den en enda gång.Klicka för att utvidga...
airac skrev:Lugnt min guldvänner, det händer även oss Platinum:Klicka för att utvidga...
guwonder skrev:I know upgrades at Comfort Hotel XPress properties are not included as part of the upgrade benefits for NCC/Strawberry elites, but in practice are they really as miserly with upgrades for Platinums and Golds as the terms of the program suggest?From the few data points I’ve seen for this quarter for Comfort XPress, it seems at best it’s “you get what you book” nowadays. And even within the booked category you should have expectations of maybe even the worse of the lot for the category booked.Klicka för att utvidga...
The Stockholm one has windowless single and windowless double rooms as its cheapest two category of rooms. The few data points I’ve gotten from this quarter at this Comfort XPress is that they typically keep the booked windowless room assignment in the windowless rooms. And the worst of the windowless rooms seem to be the windowless doubles closest to the elevator.Kaik skrev:There is not much you can get upgraded to (at least in Stockholm), but I always got standard room when I booked compact rooms (ca 5 times)Klicka för att utvidga...