Ja, havssalt från Gozo.Jannes skrev:Fick ni salt därifrån?Klicka för att utvidga...
Ja, havssalt från Gozo.Jannes skrev:Fick ni salt därifrån?Klicka för att utvidga...
Gillar det hotellet. Frukost brukar även ingå som tidigare Gold, numera Premium.fcx skrev:Radisson Blu HAM bjuder statuskunder på doftspray för kudden (lavendel).Visa bifogad bild 146873Klicka för att utvidga...
Vichy Catalan är gott!Kris skrev:Hotell: Intercontinental BarcelonaMedlemstatus: Royal AmbassadorVälkomstgåva: Lite modest utgåva med vatten och ett rör choklad.Visa bifogad bild 148678Klicka för att utvidga...
Finns det material nog för en egen tråd "posta din avskedsgåva"? Intercontinental Barcelona gjorde i alla fall ett försök på bättring innan check out med en slags avskedsgåva.Kris skrev:Hotell: Intercontinental BarcelonaMedlemstatus: Royal AmbassadorVälkomstgåva: Lite modest utgåva med vatten och ett rör choklad.Klicka för att utvidga...
Kris skrev:Hotell: Intercontinental Barclay New YorkMedlemstatus: Royal AmbassadorVälkomstgåva: Äpplen, några vindruvor och två flaskor vatten. Nu kan de snart inte skruva åt kranen mer... IC Barclay är inte känt för att gödsla med fördelar till lojala kunder...Visa bifogad bild 149262Klicka för att utvidga...
Intressant! Jag fick hela kittet för typ tre veckor sen. Rum i East wing? Vilken rumstyp bokade du? De kanske differentierar med välkomstgåva i >=Jr. Suite? Bara en spekulation.kristerj skrev:Visa bifogad bild 150456Hotell: Intercontinental BerlinMedlemstatus: Diamond AmbassadorVälkomstgåva: Exakt nada, enligt receptionen har de slutat med detta sedan årsskiftet. Istället fick jag en värdekupong på € 20,.- som jag kan använda i baren.....Klicka för att utvidga...
Bokade KING CLASSIC CLUB LOUNGE, fick rum på vån 8, samma som loungen. Kanske för att jag inte är Royal Ambassador? Jag bodde på Melia Berlin sist, och det känns som mer prisvärt.Kris skrev:Intressant! Jag fick hela kittet för typ tre veckor sen. Rum i East wing? Vilken rumstyp bokade du? De kanske differentierar med välkomstgåva i >=Jr. Suite? Bara en spekulation.Klicka för att utvidga...
Inte för att det kanske är (avsaknad av) välkomstgåva som stjälper upplevelsen. Men - känns som en skum prioritering när de både skruvat upp priser och svansföring efter renoveringen. Trodde klart att rum på 8e våningen kom med välkomstgåva oavsett status... Får kolla hur det ligger till nästa gång jag sveper förbi.kristerj skrev:Bokade KING CLASSIC CLUB LOUNGE, fick rum på vån 8, samma som loungen. Kanske för att jag inte är Royal Ambassador? Jag bodde på Melia Berlin sist, och det känns som mer prisvärt.Klicka för att utvidga...
Ett vin är iaf ett vin.Diamond-in-the-ruff skrev:Hotell: Andaz London Liverpool StreetMedlemstatus: GlobalistVälkomstgåva: Frukt, små bakelser och billigt rödvinVisa bifogad bild 150647Visa bifogad bild 150648Klicka för att utvidga...