gastronaut skrev:Mailet de skickade ut läste jag som en lång varning om att inte uppdatera appen då de infört en hel del buggar. Tex schemalagda betalningar går inte längre pga hur de ändrat.Vet ej om man är tvungen att uppdatera appen för att fortsätta använda Betalo.Klicka för att utvidga...
Vi vill informera dig om de senaste förändringarna i vår app för att säkerställa att du är medveten om de nyligen implementerade förbättringarna och tillfälliga buggar som kan påverka din användarupplevelse.
Under natten till 6 December har vi genomfört en uppdatering av vår app för att lägga till viktiga funktioner. Tyvärr har detta också medfört några buggar som vi arbetar hårt för att lösa så snart som möjligt.
3D Secure För Transaktioner: För att förbättra säkerheten har vi infört 3D Secure för att godkänna varje transaktion. Detta kräver nu att du fyller i CVC/CVV-koden och godkänner varje transaktion via 3D Secure.
Ändringar i Scannerfunktionen: Under arbetet med att förbättra vår scannerfunktion har vi temporärt tagit bort den. Vi arbetar aktivt för att förbättra denna funktion och återinföra den så snart som möjligt.
Buggar:
Förändringar i Schemalagda Betalningar:
Schemalagda betalningar är inte längre möjliga pga. en bugg som uppstod i samband med uppdateringen så att schemalagda betalningar reserverades på kortet direkt. Vi jobbar på att hitta en lösning på detta.
Kompatibilitet för Android-enheter:
Vänligen notera att Android-enheter äldre än version 13 och Apple-enheter som inte har uppdaterats till version iOS 16.1 eller senare inte längre är kompatibla med den senaste versionen av vår app. Det beror på att varken Google eller iOS stödjer dessa äldre versioner.
För att fortsätta använda vår tjänst, vänligen uppgradera din Android-enhet till en nyare version om möjligt eller se till att din Apple-enhet har version iOS 16.1 eller senare installerad.
Vi beklagar eventuella olägenheter dessa förändringar kan medföra och tackar för ditt tålamod medan vi arbetar för att lösa eventuella buggar. Om du upplever några problem eller har frågor, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Tack för att du väljer våra tjänster!
Med vänliga hälsningar,
Betalo