Budgetresenär
Medlem
Men är det troligt att de skulle få köpa sig in i en Sky Team-lounge?Eller så fortsätter de köpa in sig i SAS lounge.
Men är det troligt att de skulle få köpa sig in i en Sky Team-lounge?Eller så fortsätter de köpa in sig i SAS lounge.
Men är det troligt att de skulle få köpa sig in i en Sky Team-lounge?
Absolut, vill de erbjuda sina gäster lite kvalité kommer de inte ta den billigaste PP LOUNGEN. Det är upp till Lufthansa att upphandla vilken Lounge de känner för.Men är det troligt att de skulle få köpa sig in i en Sky Team-lounge?
Detta har säkert tagits upp i en annan tråd, eller så är jag helt fel ute, men.. Jag tänker på Singapore Airlines och Köpenhamn. En hel del av passagerarna där matas väl från Sverige och Norge av SAS? Om/när den matningen upphör, skulle man kunna tänka sig att Singapore Airlines styr om en del av Köpenhamnsavgångarna till Stockholm och Oslo? Hör väl mest hemma under spekulationer, men skulle ju kunna vara en positiv sak för vissa.
1. Hvorfor skulle madningen ophøre? SQ har samarbejdet med SK i CPH i over 40 år. Samarbejdet vil fortsætte, med codeshare?Detta har säkert tagits upp i en annan tråd, eller så är jag helt fel ute, men.. Jag tänker på Singapore Airlines och Köpenhamn. En hel del av passagerarna där matas väl från Sverige och Norge av SAS? Om/när den matningen upphör, skulle man kunna tänka sig att Singapore Airlines styr om en del av Köpenhamnsavgångarna till Stockholm och Oslo? Hör väl mest hemma under spekulationer, men skulle ju kunna vara en positiv sak för vissa.
Jag skulle nog inte hoppas alltför mycket, SK har nog numera ett av de bättre IT i branschen för övrigt!Jag har lyckats både dubbel- och trippeldippa miles-intjäning inom Sky Team och med tanke på kvaliten hos SK IT kanske det kan bli någon kvadrupeldipp i framtiden.
Deras app developer är definitivt en av de vassaste, mest lyhörda jag sett på jämförbara tjänster.Jag skulle nog inte hoppas alltför mycket, SK har nog numera ett av de bättre IT i branschen för övrigt!