bvs
Medlem
Ny telefon och "registreringen" av accesskort har stått still i fem dagar nu. Såhär var det förra gången jag bytte också, då tog det supporten några dagar till innan de lyckades fixa det.
Nu hörde jag av mig på chatten igen och de hade ingen aning om vad jag frågade efter och försäkrade mig att kortet var aktiverat och att jag kunde "betala med det som vanligt". Tydligen var jag inte tydlig nog när jag nämnde, accesskort för pontus centurion lounge i experiencesappen.
Efter en timme fram och tillbaka så har de nu eskalerat mitt case och jag ska kolla igen efter 5-7 dagar. Har ingenting emot teknik men det är ju kul om det fungerar också.
Är det någon som varit där senaste veckan och blivit insläppt utan accesskortet?
Nu hörde jag av mig på chatten igen och de hade ingen aning om vad jag frågade efter och försäkrade mig att kortet var aktiverat och att jag kunde "betala med det som vanligt". Tydligen var jag inte tydlig nog när jag nämnde, accesskort för pontus centurion lounge i experiencesappen.
Efter en timme fram och tillbaka så har de nu eskalerat mitt case och jag ska kolla igen efter 5-7 dagar. Har ingenting emot teknik men det är ju kul om det fungerar också.
Är det någon som varit där senaste veckan och blivit insläppt utan accesskortet?