Lynx
Medlem
Med risk för att vara näsvis så är STs tredje hub otvivelaktigen JFK.
Menar i Europa givetvis
Med risk för att vara näsvis så är STs tredje hub otvivelaktigen JFK.
Är det så otvivelaktigt? Vad hände med Atlanta? Den är väl typ dubbelt så stor för delta som JFK är....Med risk för att vara näsvis så är STs tredje hub otvivelaktigen JFK.
Domestic är det onekligen så. När man pratar om allianser så förutsätter jag att man pratar om Internationella connections. Verkar som alla har sin egen definition.Är det så otvivelaktigt? Vad hände med Atlanta? Den är väl typ dubbelt så stor för delta som JFK är....
Domestic är det onekligen så. När man pratar om allianser så förutsätter jag att man pratar om Internationella connections. Verkar som alla har sin egen definition.

Delta behöver inte SAS. Däremot behöver AF/KLM för att kunna växa i Europa och dessutom få bra tillgång till hela nordiska/skandinaviska marknaden som är väldigt stor i Europa.När man lägger dessa två kartor över varandra måsta iallafall jag ställa mig frågan . Vad behöver man SAS till ???
Alltså blir SAS ett matabolag till AF/KLM. Drömmarna om fler långlinjer tror jag tyvärr bara är drömmar. Hoppas för alla SAS fantaster att jag har fel.Delta behöver inte SAS. Däremot behöver AF/KLM för att kunna växa i Europa och dessutom få bra tillgång till hela nordiska/skandinaviska marknaden som är väldigt stor i Europa.
Med SAS så kommer Skyteam stärka alliansen på flera sätt, men man försvagar också Star Alliance en del vilket också självklart är positivt för Skyteam.
Alltså blir SAS ett matabolag till AF/KLM. Drömmarna om fler långlinjer tror jag tyvärr bara är drömmar. Hoppas för alla SAS fantaster att jag har fel.