Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Vad är det för biljett som man åker på när man har följande routing ALG-LGW-MAN-JFK-LAS-LAX-SAN-DFW-SFO-DFW-SAN-LAX-LAS-JFK-MAN-LGW-ALG för £ 1410 i J/F? Hittade den här

Vad är det för biljett som man åker på när man har följande routing ALG-LGW-MAN-JFK-LAS-LAX-SAN-DFW-SFO-DFW-SAN-LAX-LAS-JFK-MAN-LGW-ALG för £ 1410 i J/F? Hittade den här

Det är ungefär som ex-Libyen biljett fast den här är från Algeriet.
FYI, Libyen, Egypten, Sri Lanka och Sydkorea brukar ha bra priser för normal biljett(IATA biljett).

Vart får jag mest valuta för pengarna om jag vill lägga runt 15.000 kr på en TP-run som genererar maximalt? Jag har EB-poäng som jag kan använda till att transporteraa mig till annan plats inom Europa med om det hjälper till något på priset och kreativiteten. Åker gärna till Nord Amerika och förbi Miami.

Läste en reserapport om en kille som nyligen gjorde BRU-HNL med ett flertal stop för 1.200 TP, men jag vet inte om det fortfarande är möjligt till samma pris. Tror det var 1.400 GBP. (Carrier AA I0SALE BRU to HNL (rules)). Tyvärr ingen expert på IATA Matrix.

Toppen