Mattias Holmén
Medlem
Har A321 lika många basinetplatser som A330?
A321 borde väl enbart kunna ha två. (I plus) medans a330 har 4 i plus och 2 i eco?
Last edited:
Har A321 lika många basinetplatser som A330?
A321 borde väl enbart kunna ha två. (I plus) medans a330 har 4 i plus och 2 i eco?
Enligt kundtjänst var det 4 basinett i Plus på A330 och 2 i plus på A321LR. Däremot osäker på om det finns någon i ekonomi på A321LR då det endast är skynke mellan Plus och Ekonomi.Har A321 lika många basinetplatser som A330?
Det lät inte så på kundtjänst i alla fall, då hade dem nog inte bett mig lösa det med CC.Jag vet inte, därav frågan. Tänkte att det var flera bebisar bokade och att platserna är tagna av någon annan med bebis.
Det lät inte så på kundtjänst i alla fall, då hade dem nog inte bett mig lösa det med CC.
Ja, enligt flightradar24 har SK1685 blivit omdirigerad till Linate och är planerad att flyga från Linate till Malpensa kl. 13.00. Flyget är inte opererat av Air Baltic utan av SAS Connect.Sitter på Malpensa och skulle flugit med SK1686 till CPH kl 11:20. Nu är vi försenade och det finns ingen officiell information, men ryktet säger att planet från CPH (opererat av Air Baltic) Istället landat på Linate. Hur skulle det ens vara möjligt, någon som kan bekräfta detta?
Tack, då ryker väl tyvärr möjlighet till ersättning då de kommer skylla på air traffic control issue...Ja, enligt flightradar24 har SK1685 blivit omdirigerad till Linate och är planerad att flyga från Linate till Malpensa kl. 13.00. Flyget är inte opererat av Air Baltic utan av SAS Connect.
Vad trist. Hoppas du har tillgång till en lounge iallafall. Flög du med SAS till Malpensa? Undrar om du checkade in bagage och om väntetid att hämta bagage var normal, snabb är toklångsam.Sitter på Malpensa och skulle flugit med SK1686 till CPH kl 11:20. Nu är vi försenade och det finns ingen officiell information, men ryktet säger att planet från CPH (opererat av Air Baltic) Istället landat på Linate. Hur skulle det ens vara möjligt, någon som kan bekräfta detta?