trekker
Medlem
Fast Tonic är väl alkoholfri så borde väl gå att beställa hur många som helst?Det är ju fyra drycker
1. Öl
2. Rödtjut
3. Gin
4. Tonic
Fast Tonic är väl alkoholfri så borde väl gå att beställa hur många som helst?Det är ju fyra drycker
1. Öl
2. Rödtjut
3. Gin
4. Tonic
Fast nu handlade det om charter, och inte ordinarie service.Fast Tonic är väl alkoholfri så borde väl gå att beställa hur många som helst?
Du menar en G&T utan Tonic, det är väl något man beställer när man är i ett stadium bortom flygbarFast bara tre som är on topic enligt trådens rubrik.En ska bort som Brasse skulle ha sagt!
En gång när jag flög hem med Turkish, så hade de lyckats fylla mig över bredden. Jag var i alla fall omåttligt sugen på en Baileys som avslutning, men jag kunde inte för mitt liv komma på vad Baileys hette på engelska, hur hårt jag än tänkte. Så jag slöt ögonen för att kunna fundera ut detta ostört, och somnade.Du menar en G&T utan Tonic, det är väl något man beställer när man är i ett stadium bortom flygbar![]()
Känns igen från inrikes i Sverige.Blev nekad en öl och en vin i SAS plus, trots diamant, mellan Oslo och Bergen.
Max 1 alkohol var tillåtet sade de…
Blev nekad en öl och en vin i SAS plus, trots diamant, mellan Oslo och Bergen.
Vilka lagstiftningar är det?Är nog helt korrekt i relation till gällande alkohollagstiftning i både Norge och Sverige.
Fri dryck ingår enbart i go för EBD, inte i plus. Kan ju låta konstigt men så säger reglerna.Blev nekad en öl och en vin i SAS plus, trots diamant, mellan Oslo och Bergen.