Senaste nytt

Choklad ombord på SAS

Osäker på vad du menar i denna kontext. Har RyanAir gjort något Putinvänligt?

Det faktum att du frågar bekräftar bara min poäng. När jag tidigare skrivit om detta så har jag fått meddelande från moderatorerna efteråt.

Men man kan ju fundera på varför Mellanösternbolagen oftast är dem med billigast biljetter, även i de fina klasserna. Kan det möjligen ha något med deras stora mängder migrantarbetare och deras arbetsvillkor att göra?

Eftersom det i mitt arbete bl a ingår att utvärdera företag utifrån dessa aspekter så kan jag säga att förutom att bojkotta mellanösternflygbolagen så har jag även försökt undvika Mondelez i flera år. Jag är inte ett dugg förvånad över deras agerande. De har fina policies men om man gräver lite djupare så är det inga trevligheter man hittar.

Vi fortsätter diskutera vilken choklad SAS har ombord, inte hur bra/dåliga företagen bakom chokladen är, finns andra forum för den typen av diskussioner.

/Moderator

Jag har länge sagt att chokladbollen e faan inte bra, ni som varit på workshop har fått bättre :cool:
Som sagts innan så gillar jag Marabou med det är väll just för att man är svensk och är född med den smaken.
Plopp ser jag gärna men kan inte direkt komma på någon ny ren choklad bit.
Ev ett substitut som dyker upp mycket kan väll vara Tony's

Screenshot_2023-06-12-17-25-21-75_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Jag har länge sagt att chokladbollen e faan inte bra, ni som varit på workshop har fått bättre :cool:
Som sagts innan så gillar jag Marabou med det är väll just för att man är svensk och är född med den smaken.
Plopp ser jag gärna men kan inte direkt komma på någon ny ren choklad bit.
Ev ett substitut som dyker upp mycket kan väll vara Tony's

Visa bifogad bild 143050

Chokladbollen var svingod.

Sen kom pandemin.

Och de måste fortfarande beta av lagret de hade innan pandemin för nu är den stenhård och vidrig.

Det är svårt att misslyckas med smör, kakao, socker och havregryn men de lyckas. Vidrig är den nu.

Toppen