mha321 skrev:Definitivt säljarens marknad just nu. Det är ju inte bara sas, utan även sj, Norwegian och strawberry som letar nytt samtidigt. Och säkert fler, men de är ju stora och med mycket publicitet.Klicka för att utvidga...
Osäker på vad du menar i denna kontext. Har RyanAir gjort något Putinvänligt?ResenärenLars skrev:Det kan man ju hoppas, men det verkar inte funka när det gäller flygresor då det fortfarande bara är billigast pris som gäller. Det är inte många som reflekterar över mänskliga rättigheter när man köper sin flygbiljett.Klicka för att utvidga...
Värre? Får väl hoppas att ICA, Coop och Axfood agerar snart.jerixon skrev:Det stämmer.Lite spännande måste man säga, men hade varit värre om dagligvaruhandeln gjorde liknande....Klicka för att utvidga...
Fiskgjusen skrev:Värre? Får väl hoppas att ICA, Coop och Axfood agerar snart.Klicka för att utvidga...
Nidar er en mulighet.jerixon skrev:Så är det, men fins det inte så många nordiska val så kanske det är simplaste....Klicka för att utvidga...
Fiskgjusen skrev:Värre? Får väl hoppas att ICA, Coop och Axfood agerar snart.Klicka för att utvidga...
WF789 skrev:Nidar er en mulighet.Klicka för att utvidga...
Yes. Och DNT (Den Norske Turistforening) har avslutat sitt samarbete. Kvikk Lunsj har varit Den norska turchokladen sen 40-talet…SK989 skrev:Kvikk Lunsj har alltså försvunnit från norsk inrikes nu? Den enda unika perken för Plus i Norge.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Osäker på vad du menar i denna kontext. Har RyanAir gjort något Putinvänligt?Klicka för att utvidga...
ResenärenLars skrev:Det faktum att du frågar bekräftar bara min poäng. När jag tidigare skrivit om detta så har jag fått meddelande från moderatorerna efteråt.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Bekräftar din poäng? Jag vet fortfarande inte vad din poäng är.Klicka för att utvidga...
Andreas Ekman skrev:Jag har länge sagt att chokladbollen e faan inte bra, ni som varit på workshop har fått bättreSom sagts innan så gillar jag Marabou med det är väll just för att man är svensk och är född med den smaken.Plopp ser jag gärna men kan inte direkt komma på någon ny ren choklad bit.Ev ett substitut som dyker upp mycket kan väll vara Tony'sVisa bifogad bild 143050Klicka för att utvidga...
Jag antar att du raljerar lite nu, då SAS skänkte chokladbollarna till "välgörnade ändamål" under pandemin. De chokladbollar som serveras nu är inte från 2020.Hachans skrev:Och de måste fortfarande beta av lagret de hade innan pandemin för nu är den stenhård och vidrig.Klicka för att utvidga...