Scandic har jag inte koll på men Hilton ligger väldigt bra till tycker jag, precis vid vattnet och nära centrum.En fråga jag väljer mellan Hilton och Scandic
Vilket ligger mest ”mest mitt i”
Om jag fattar det hela, är det ca 15 minuters promenad till närmsta buss/spårvagn från Hilton
Har aldrig besökt Gdansk förut.
En fråga jag väljer mellan Hilton och Scandic
Om jag fattar det hela, är det ca 15 minuters promenad till närmsta buss/spårvagn från Hilton
Scandic ligger inte jättebra till det heller sett utifrån stadskärnan, "vanliga" Hilton är helt okej men inte optimalt.En fråga jag väljer mellan Hilton och Scandic
Scandic ligger inte jättebra till det heller sett utifrån stadskärnan, "vanliga" Hilton är helt okej men inte optimalt.
Hampton by Hilton har toppenläge mitt i stan om du kan tänka dig att bo där, rummen va förvånansvärt trevliga för att va ett Hampton, stora rum och stora sängar
Hade gjort som @jerixon säger och åkt Bolt alternativt Uber om du ska sträckor som inte är på gångavstånd, sällan dyrare än 30-40:- per resa.
En fråga jag väljer mellan Hilton och Scandic
Jo jag brukar också bo på Hilton när man är där på en weekend och priserna är humana!Hampton ligger bättre absolut men Hilton är ett mycket trevligare hotell.
bra spa och skön pool uppe vad taket och extremt najs frulle.
Dock inga problem för mig med Hampton.
Min nya favorit i stan är dock Radisson Hotel & Suites Gdansk som ligger ute i nybyggda delar i hamnen.
Men Gdansk är väldigt lite så det mesta är promenadbart![]()