Senaste nytt

Sas go/plus bio

Du kan ju alltid köpa till biobränsle även om det är extrapoäng du behöver.
Sant. Men jag ville testa hela konceptet, eftersom det är gjort som en egen biljett-typ.
Det var relativt enkelt gjort, jag fick avboka min pro och boka på en pro bio. Jag får visserligen ligga ut med pengar för båda biljetterna, men å andra sidan kunde jag då boka om en person till bio och låta resten av resenärerna ligga kvar på original-bokningen.

Sant. Men jag ville testa hela konceptet, eftersom det är gjort som en egen biljett-typ.
Det var relativt enkelt gjort, jag fick avboka min pro och boka på en pro bio. Jag får visserligen ligga ut med pengar för båda biljetterna, men å andra sidan kunde jag då boka om en person till bio och låta resten av resenärerna ligga kvar på original-bokningen.

Smart. Det ska jag också göra. Har en pro liggande.

Hej, Kul att du har bokat SAS nya biljettyp Bio!
Och tack för att du uppmärksammat detta, det ska så klart ingå inchackat bagage om 23kg även i SAS Bio.
Vi kommer att åtgärda felet asap.
Ha en härlig resa.
Hälsningar
Isabelle, SAS
Välkommen till sajten! Kul att några av er som jobbar på bolaget är här och kan förklara sånt som vi flygälskare inte vet. Du lär få många frågor :)

De extra EB-poängen, både för SAS Bio (400-700p) och med kampanjen (450p) är per leg
Allt gott!
Hälsningar
Isabelle
Välkommen #2 (som aktiv medlem)!
Inte så "ny medlem", hehe, med konto från 2015(!).

FlyerTalk har till och från aktiva bolagsrepresentanter på sitt forum. Vore toppen med en SAS rep här. Hoppas att du fortsätter vara aktiv på BC @Isabelle .

Skulle bara rapportera tillbaka från min första bio-biljett, ett segment inom europa:
Baspoäng från biljett-typen: (1500 + 700 ) * 1,25 = 2 750
Baspoäng "Campaign Bio ticket": 450

Båda postade cirka ett dygn efter flygningen, i vars en post. Ingen nivå-bonus på kampanjpoängen, sålunda.

Toppen