Senaste nytt

Sas go/plus bio

bvs

Medlem
Spännande poängsättning mellan SAS Go Smart Bio och SAS Plus Smart

Screenshot 2023-04-04 at 17.47.15.png
 

intuition

Medlem
Om någon redan rest med den nya biljett-typen hade det varit väldigt intressant att höra vad "en flygning" egentligen är, dvs om det är 450 BP extra
a) per biljett
b) per riktning
c) per ben

Jo, jag vet att det ser ut som att det är 450p per riktning i bokningsmotorn. Men det är ju verkligheten som räknas. Så bra att veta om t.ex. en retur MMX-UME ger 450, 900 eller 1800 bio-poäng.
 
Last edited:

intuition

Medlem
PS
Det verkar inte gå att boka om befinliga plus pro biljetter till bio-biljetter. Iaf på en biljett jag har till helgen, dår erbjuds jag att ändra avgångar hur som helst, men bara inom plus pro. Lite synd.
 

Isabelle

Ny medlem
Ursäkta, nu blir jag lite one-man-show i tråden, men checkade precis in på min första bio-biljett och fick beskedet att incheckade väskor får väga max 0 kg, Så det blir ju extra miljövänliga biljetter dårå!
;)

Visa bifogad bild 141239
Hej, Kul att du har bokat SAS nya biljettyp Bio!
Och tack för att du uppmärksammat detta, det ska så klart ingå inchackat bagage om 23kg även i SAS Bio.
Vi kommer att åtgärda felet asap.
Ha en härlig resa.
Hälsningar
Isabelle, SAS
 

Isabelle

Ny medlem
Om någon redan rest med den nya biljett-typen hade det varit väldigt intressant att höra vad "en flygning" egentligen är, dvs om det är 450 BP extra
a) per biljett
b) per riktning
c) per ben

Jo, jag vet att det ser ut som att det är 450p per riktning i bokningsmotorn. Men det är ju verkligheten som räknas. Så bra att veta om t.ex. en retur MMX-UME ger 450, 900 eller 1800 bio-poäng.
De extra EB-poängen, både för SAS Bio (400-700p) och med kampanjen (450p) är per leg
Allt gott!
Hälsningar
Isabelle
 
Toppen